Az Electronic Arts megtette, amit megkövetelt a haza, és a rajongók, a Battlefield 6 ugyanis három nap alatt összehozta a franchise eddigi legnagyobb rekordját. Ez pedig még Vince Zampellát is mosolyra fakasztotta.
Az EA-nek most nagyon kellett ez a siker. A Battlefield 2042 bukása után sokan szinte eltemették a sorozatot, de a Battlefield 6 esetében végül csak sikerült megmutatniuk, hogy van még kraft ebben a szériában. A tények pedig magukért beszélnek, nemcsak rengetegen kattantak rá az új háborús eposzra, de már három nap alatt 7 milliós eladást hozott össze a hatodik felvonás, ami a franchise életében az eddigi legjobb teljesítmény.
Zampella végre mosolyog
A Battlefield atyja, Vince Zampella végre lenyugodhatott, sőt mosolyra is fakadt ezt látván. Korábban ugyebár nyíltan kritizálta az EA-t a technikai hibák miatt, de most ő is elismerte, a Battlefield 6 mögött álló csapat, valamint a közösség nélkül ez a fantasztikus teljesítmény nem sikerült volna. A Battlefield Labs program, ami a játékosok visszajelzéseire épített, kulcsszerepet játszott abban, hogy a fejlesztők végre valóban hallgattak a rajongókra. Ahogy Zampella fogalmazott:
„Soha nem vesszük természetesnek az ilyen pillanatokat, és rengeteg minden vár még ránk a következő hetekben.”
Nem csak PR-duma – ez tényleg működik
A Battlefield 6 nyílt bétája sem csak egy díszlet volt, tényleg valódi tesztelés zajlott, ahol a játékosok véleménye valóban formálta a végső verziót. Ez az új, mondhatni közösség bevonása a fejlesztésbe az EA-tól szokatlan, de most úgy tűnik, bevált. A kritikusok szerint is ez az irány volt az, amire a sorozatnak szüksége volt – vissza a gyökerekhez, de modern köntösben.
Most jön a neheze: Call of Duty
Persze a háború még nem ért véget. A Battlefield 6 első szezonja október 28-án indul, de a nagy ütközet november 14-én jön, amikor a Call of Duty: Black Ops 7 is befut. A kérdés csak az, hogy a Battlefield lendülete kitart-e addig, vagy újra beárnyékolja majd a CoD. Az egyszer biztos, hogy hosszú évek óta, most először tényleg van esélye visszavágni a nagy riválisnak.
Borítókép: Steam