Bár a Battlefield 6 technikai fronton is sokkal jobban teljesít, mint sok más játék mostanában, de azért nem hibátlan a játék és bizony néha nem árt trükközni a beállításokkal. Mutatjuk, hogy milyen beállításokat érdemes használnotok!
Aki lemaradt volna, az gyorsan pótolja legújabb videóinkat, hiszen a PC Gurun két videóban is teszteltük a Battlefield 6-ot. Külön a single- és külön a multiplayert és bár mindkettővel remekül szórakoztunk, azért érződik, hogy két külön brigád felelt a projektekért. A Kampányt már most kezdjük elfelejteni, de a multi valami zseniális, még mindig a szervereken töltjük az estéinket és még minden meccs megunhatatlan. Még akkor is, ha a játék teljesítménye azért hagy némi kívánnivalót maga után. Félreértés ne essék, a BF6 jól fut és meglepően alacsony a gépigénye, közelében sincs azoknak a technikai förmedvényeknek, amiket mostanában láttunk a játékpiacon. De azért tud furcsa jelenségeket produkálni és érthetetlen fps dropokat, amiket látva csak tátjuk a szánkat.
Épp ezért jó, hogy egyre több tech guru mélyül el a játékban és kezdik el megfejteni azt, hogy pontosan milyen beállításokra van szükségünk ahhoz, hogy a multiplayer látványos is legyen és még jól is fusson. Egyetemes szabály persze nincs, azon kívül, hogy kell egy beton PC. Ha viszont nincs beton PC-d és az átlagosa gamerek közé tartozol, akkor érdemes kicsit trükközni a beállításokon. Persze ezek is nagyban függenek a procidtól és a RAM-odtól, de a Digital Foundry kihozott egy egészen érdekes mérést, ami javarészt a videókártyákat vizsgálta. Az alapján két különböző grafikus beállítást állítottak össze. Mindkettőt egy RTX 3070 (AMD-ben RX 6750XT vagy RX 6800) szintjéhez lőtték be, ez a szint ugyanis a legelterjedtebb manapság a gamerek között.
A DF pedig a következő beállításokat javasolja, ha legalább egy RTX 3070 (RX 6750XT vagy RX 6800) van a gépedben:
- Texture Quality (ha 12 vagy több GB VRAM-od van akkor mehet Ultrára)
- Texture Filtering (Overkill)
- Mesh Quality (High)
- Terrain Quality (High)
- Undergrowth Quality (High)
- Effects Quality (High)
- Volumetric Quality (High)
- Lighting Quality (High)
- Local Light & Shadow Quality (High)
- Sun Shadow Quality (High)
- Shadow Filtering (FCF)
- Reflection Quality (Medium)
- Screen Space Reflections (Low)
- Post Process Quality (High)
- Screen Space (SSGI Low)
- High Fidelity Objects Amount (High)
Nem garancia persze, hogy neked így fog tökéletesen futni a játék, de egy próbát mindenképp megér, elvégre a DF-nél nagyobb tech-zseniket gamer közegben aligha találhatunk.