A Battlefield 6 marketing vonatán nincsen fék látszólag, újabb élőszereplős előzetest kapott a játék a héten megjelent Battle Royale játékmód miatt.
Nincs mese, az a helyzet, hogy az EA-nél elgurult a marketingeseknek a gyógyszere. Miután a Battlefield 6 október 10-i megjelenésére készülve egy olyan élőszereplős előzetessel rukkolt elő a játék promótálásáért felelős csapat, amiben közel két percen át nevettek a Call of Duty arcába, mindezt Zac Efron (színész), Jimmy Butler (kosárlabdázó), Morgan Wallen (country énekes) és Paddy Pimblett (UFC harcos) gyors halálával megspékelve. De ez még ahhoz képest gyerekjáték volt, amit most a Battlefield Battle Royale játékmódjához összehoztak.
A Battlefield Redsec a hét első felében jelent meg, és bár a fogadtatása egyelőre inkább felemás, mintsem kiváló, a BF6 népszerűségén mindenképp dobott egyet az ingyenes játékmód. A Redsechez legyártott élőszereplős előzetesből viszont arra következtetünk, hogy az EA ennél jóval nagyobb kulturális sikerrel számolt már az első napokban is, ugyanis ebben az egy perces promóciós anyagban az emberek fejvesztve menekülnek a munkahelyükről, az esküvőjükről vagy éppen egy műtés kellős közepéről azért, mert felseljik a háttérben a düüün dün dün dün düüün düüün dün, avagy a széria ikonikus főcímdala. Mindenki döntse el magában a videó nézése közben, hogy ez mennyire áll köszönőviszonyban azzal a valósággal, hogy sokan már most munkának érzik azt, hogy a napi és heti kihívások miatt legalább egy-két meccset játszani kell a Redseckel...
Borítókép: EA Battlefield Studios