Nagyon menő Vice City, de egy középkori GTA is tuti ütött volna

Nagyon menő Vice City, de egy középkori GTA is tuti ütött volna

Lehet, hogy nem a szekerek megfújásáról lehet a legizgalmasabb játékot összehozni, de a Rockstar Games előhúzott egy kis mágiát, hátha az majd segít. Nem segített.

Dan Houser a Rockstar Games alapítójaként örökre beírta magát a videójátékos történelemkönyvekbe. Azonban mióta otthagyta a stúdiót 2020-ban, azóta sajnos nem állt még elő semmivel, amitől leesett volna az állunk, az Absurdaverse bizony édeskevés az eddig látottak alapján. De nem baj, ha íróként még nem is találta meg újra a hangját a mester, legalább mesélőként elő tud húzni ezer meg egy remek sztorit a Rockstar Gamesnél töltött évtizedekből. Többek között ennek köszönhetően tudtuk meg az elmúlt hónapokban, hogy mi lett a Bully 2 sorsa, hogy miért és hogyan engedték el valójában az Agentöt, és most azt a váratlan információt, hogy egy középkori játékkal is kísérletezett a stúdió.

Houser Lex Fridmannak adott egy közel 3 órás interjút, ebben a beszélgetésben fedte fel, hogy egy lovagos, mitikus elemekkel tarkított koncepción is dolgozott egy időben:

„Kísérleteztünk egy lovagos koncepcióval, egyfajta mitológiai játék lett volna. Még mindig imádom azt az ötletet” – mesélte a Rockstar alapítója.

Ezt követően még hozzátette Houser, hogy addig már nem jutottak el vele, hogy ténylegesen írjanak is bármit hozzá, de az ötlet maga szerinte egy remek játékot eredményezett volna, ha folytatják a munkálatokat rajta. Erről a – végül garantáltan középkori Grand Theft Autóvá érő – címről egyébként már pár éve is lehetett hallani pletykákat, úgyhogy jó tudni, hogy tényleg voltak ilyesfajta tervek a Rockstar Gamesnél egy időben, és nem csak kitalálták az egészet a GTA 6 infókra éhes rajongók.

Ti adtatok volna egy esélyt ennek a játéknak, ha elkészül?

Borítókép: Warhorse Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések