Értjük, hogy a multi miatt veszi a Call of Duty: Black Ops 7-et mindenki, de azért ez már túlzás, nem?
Az új Call of Duty finoman szólva sem lett valami jó, köszönhetően annak, hogy egy kooperatív, Warzone-szerű játékmenetet becsomagoltak egy pszichedelikus marhaságba – ún. történetbe –, telistele olyan pillanatokkal, amelyek a Modern Warfare-on edződött gyomroknak teljesen bevehetetlenek. A kritikusok első hulláma még ennek ellenére is felértékelte a programot, egy időben még 80 pont fölötti átlagot tudhatott magának a Black Ops 7 a Metacriticen. Azóta ezt egy józanabb 69 pontra vitték le PC-n, 68-ra a konzolokon a nemzetközi gamer sajtóban dolgozó kollégák, és hát valljuk be, teljesen jogosan.
Persze a játékosok nem a kampány, sokkal inkább a multiplayer élmény miatt veszik, tolják a CoD-ot, szóval kár fennakadni ezen, nemde? Konkrétan olyannyira így van ez, hogy november 21-től már az Activisiont sem érdekli, hogy végigjátszod-e a Call of Duty: Black Ops 7 sztoriját. A Treyarchcsal karöltve ugyanis eszközölt a kiadó egy olyan megoldást, hogy a kampány végére betett új, Endgame nevű játékmódot feloldják majd mindenkinek, akkor is, ha nem játszottál még egy percet sem a hagyományos multin kívül a játékkal.
Az Endgame egyébként a sztorimód záró akkordja volna, egyfajta nyílt világú, a zombimódot és az extraction shootereket vegyítő mókázás Avalonban. Vagyis alapból teljesen ki kellene játszani a kampányt ahhoz, hogy elérjenek a játékosok odáig, hogy ezt pörgethessék. Csak hát a steames achievement statisztikák szerint a kutya sem játszik a kooperatív sztorival, úgyhogy ha az Activision fel akarja mérni, hogy szeretik-e az emberek az Endgame-et, akkor muszáj picit drasztikusabb lépést választani, és lényegében különválasztani attól. Kíváncsian várjuk, hogy ezzel sikerül-e felkelteni az érdeklődést akár a kampány cselekménye, akár a kooperatív aspektusa iránt vagy sem.
Borítókép: Activision