Imádják egy játékos ötletét, ami totál új szintre emelné az ARC Raiderst

Imádják egy játékos ötletét, ami totál új szintre emelné az ARC Raiderst

Az ARC Raiders október 30-án robbant be Steamen, és amellett, hogy magamögé utasította a konkurens címeket, mint például az Escape from Tarkov, még a Steamet és a Twitchet is letarolta. A fejlesztők folyamatosan frissítgetik a játékot, ám most egy felhasználó is előrukkolt egy ötlettel, amivel még izgalmasabb lehetne az extraction shooter.

Az ARC Raiders már rögtön a megjelenésekor bebizonyította, hogy nem ijed meg az olyan nagy címektől sem, mint a Battlefield 6 és a Call of Duty: Black Ops 7, és bár nem ugyanaz a műfaj, az ezeket övező hype ellenére is mégis rengeteg rajongót szerzett magának. Nem véletlenül dolgozik folyamatosan azon az Embark Studios, hogy mindig adjanak valami újat a közösségnek. Mindig kapunk valamit, legyen szó új kihívásokról, térképekről (Stella Montis) vagy egyéb érdekességekről. Azonban a rajongók kreativitása itt nem áll meg, egy Ausrivo nevű játékos Redditen azt javasolta, hogy a loot spawnokat változtassák meg hetente, ezért minden mérkőzés új élménnyel szolgálna, és a játékosok nem ragadnának bele a megszokott mintákba.

Jelenleg a térképek sárga zónái közepes, a piros zónák pedig nagy lootot tartalmaznak, és ezek a helyek fixek. Ez lehetővé teszi, hogy a játékosok megszokják, illetve kitanulják az útvonalakat, de egy idő után eltűnik a felfedezés izgalma ezáltal. Ausrivo ötlete szerint, ha minden héten új loot-zónák és útvonalak jönnének létre, a játékosok kénytelenek lennének újra átfésülni a mapot, amely ismét kiszámíthatatlanná tehetné a kalandot. Például a Blue Gate térképen van egy jövedelmező loot útvonal, amely segít a játékosoknak összegyűjteni minden szükséges nyersanyagot a műhely fejlesztéséhez. Erre felé nemcsak alapanyagokat lehet találni, hanem fegyvereket és tervrajzokat is. A gyűjtögetés Reinforced Receptionnél kezdődik, de ez nem egy sárga vagy piros zóna. Ám ahogy egyre többen felfedezik ezt a részt, a terület egyre veszélyesebbé válik. Sok játékos belép egy meccsbe, és rögtön a Reinforced Reception felé rohan, így a harc azonnal kezdődik. Ez jó lehet, mert rögtön kitör a konfliktus, de hosszú távon frusztrálóvá és ismétlődővé is válhat, a csökkentheti az élvezetet.

Loot areas on maps should alternate on a regular basis to allow for more random and dynamic interactions in game
byu/Ausrivo inArcRaiders

Ausrivo javaslata minden héten új loot-útvonalakat hozna, így szinte mindig új élmény lenne végigjárni a mapot. Az ARC Raiders persze még egy új játék, és nem tudjuk miket tervez a későbbiekben a fejlesztőcsapat, de a közösség bízik bennük, mivel már korábban is hallgattak a játékosokra, hiszen csökkentették a kozmetikai tárgyak árát és bekerült a játékba a duó mód.

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Yasuke nem volt elég? A Shadows csapata nekilátott a következő AC-nek!

Egyeseknek talán még a magyar labdarúgó válogatott írek elleni világbajnoki selejtezőben elszenvedett vereségnél is fájóbb volt az Assassin's Creed Shadows létezése, ám van egy jó hírünk, ugyanis a játékért felelős Ubisoft Quebec csapata a hírek szermár nekiállt a következő Assassin’s Creednek is.

Közvetítések