Ami pedig szintén fontos, hogy teljesítményjavulást ígér az új 1.15-ös patch.
A Tainted Grail nem egy tripla A-s játék, és talán egy Oblivion Remasteredet vagy egy Avowed-et is hamarabb venne elő az ember, mégis sokan megkedvelték, mert kellően bizarr, komor és mer bátran nyomasztó lenni. Most viszont úgy néz ki, hogy egy újabb fontos mérföldkőhöz érkezett el a játék, hamarosan befut hozzá ugyanis a Sanctuary of Sarras névre keresztelt kiegészítő. Plusz a december 15-én esedékes DLC-t fejlesztők még megtoldották az 1.15-ös frissítéssel is. Ráadásul az előzetes információk alapján az is kiderült, hogy az új tartalmon túl az optimalizálás is fontos szerepet töltött be. A stúdió konkrétan hónapok óta azzal foglalkozik, hogy feltúrják a játék kódját, és minden lehetséges hibát kijavítsanak. Az Xbox-osok már most örülhetnek, átlagosan legalább 20 FPS-sel javul a konzolon a játék teljesítménye. A PC-sek is nyertek, főleg a gyengébb gépeken játszók, és még a Steam Deck is kapott pár extra képkockát.
A PlayStation 5 viszont kicsit olyan, mint egy makacs szörny Avalon erdejéből, nem nagyon hallgat a szép szóra. A Unity-motor nem akarja az igazságot ezen a hardveren, és a memóriakezelés sem könnyíti meg a fejlesztők dolgát, ezért még mindig előfordulhatnak összeomlások. Ám a csapat lázasan dolgozik rajta továbbra is, és keresik a megoldást, hogy a lehető legjobb élményben legyen része ennek a tábornak is. A frissítést egyébként mindenki megkapja, még akkor is, ha nem ruházott be a Sanctuary of Sarras kiegészítőre.
A Tainted Grail és a Questline tehát úgy néz ki, átvészelte a nehéz időszakot, és 2025 végére végre megtalálták a jó irányt.
Borítókép: Steam