Az esport valósággal berobbant a nappalikba! Legalábbis Amerikában

Az esport valósággal berobbant a nappalikba! Legalábbis Amerikában

Az ELEAGUE első évada bebizonyította, egyáltalán nem lehetetlen TV-re is átültetni a CS:GO-t, a következő szezonban az Overwatch is nagyobb teret kap!

Szép számokat produkált már az első évadban a Turner produkciós cég által létrehozott ELEAGUE sorozat, mely a kábeltelevíziókat és a közösségi médiát is uralma alá hajtotta a CS:GO-val. Az ELEAGUE második szériájában már az Overwatch Opennek köszönhetően más játékokat is eljuttatnak a családok nappalijába, lássuk azonban milyen számokat hozott az első nekifutásra a szervezők mérései alapján:

Az interneten és televízión realizált bruttó nézettség elérte a közel 900 millió percet, kizárólag a Twitch-en 25 millió nézőt vonzott az adás. A közösségi médiában is tarolt az ELEAGUE, 60 milliónál is több reakció érkezett a tartalmakra, a feltöltött videókat pedig 5 milliószor nézték meg a felhasználók.

Az impozáns számok a rendezők szerint csupán a kezdetet jelentik, a második évadban még magasabbra teszik majd a lécet, és az Overwatch személyében új játékkal is próbálkoznak majd!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések