Egyre csak jönnek a szponzorok az esportba, legutóbb az Audi szerződött le az Astralis-szal.
Az már a tavalyi év végén látszott, hogy az Astralis kirobbanó formában van. Második hely az ELEAGUE őszi fordulójában és első az ECS-en, most pedig a Majoron is mindenkit megvertek. Valamit nagyon eltalált a dán együttes, a kérdés csak az, hogy a bombaforma meddig tarthat? A csapattal kapcsolatban még a hónap elején jöttek az információk, hogy új szponzor érkezik hozzájuk. Az Audi az Astralis mellett tette le a voksát.
Az együttműködés lassan indult, ha lehet hinni a pletykáknak, akkor az autógyártó cég hosszasan elemezte a csapatokat és persze a teljes iparágat, mielőtt választott volna. De van egy olyan érzésem, hogy a legutóbbi történések után, már 100%-ban elégedettek a döntésükkel. A pvplive.net a cég marketing igazgatóját, Christian Weiglin Thorn-t kérdezte partneri kapcsolatról.
Ezzel a szponzori szerződéssel pontosan mi a célja az Audinak?
Ugyanaz, mint a többi hasonló megállapodásunkkal. A cégünk több sportágban jelen van, mint szponzor és a célunk mindig ugyanaz: azt szeretnénk, ha egy-egy termékünkkel sikeresen elérnénk azt a célcsoportot, akinek készítettük azt. Az Astralis esetében ez a Q2 modellünket jelenti, plusz a hozzákapcsolódó #untaggable kampányunkat (Az egész arról szól, hogy az embereket nem lehet beskatulyázni, nem lehet rájuk cédulákat aggatni. Mindenki egyéniség, és mindenkinek jár az ugyanolyan autó, a Q2-es. Azért ebben van némi ellentmondás. – a szerk).
El akarjuk érni a fiatalabb közönséget, akik már egy digitális korban nevelkedtek. Nagyon örülünk annak, hogy a közösség örömmel fogadta az érkezésünket. Ebben a pillanatban nagyon motiváltak vagyunk, hogy az Astralis-al és a RFRSH Entertainment csapatával karöltve érjünk el kitörő sikereket. Azt hiszem ez az együttműködés mind a csapat, mind a közösség, mind pedig a számunkra is gyümölcsöző lesz.
Mielőtt az Audi eldöntötte, hogy esport csapatot fog szponzorálni milyen lehetőségeket vett még számba? Végül pedig miért döntöttetek az Astralis mellett?
A cégünk számára az egyik legfontosabb emberi tulajdonság a tehetség. Már eddig is dolgoztunk egy dán tehetséggondozó programon, ahol helyi kiemelkedő fiatalokat támogattunk, az Astralis pedig sikerorientált és profi szervezet, ami illik ebbe a képbe. Emellett pedig az esport piacban rejlő lehetőségek figyelemreméltóak, ez pedig arra sarkall minket, hogy részeseivé váljunk.
Az időzítés pedig tökéletes, mert úgy érzem az #untaggable kampányunk pont ennek a közösségnek szól, számukra lesz igazán érdekes. Az esportok a dán fiatalok életében fontos szerepet játszanak. Az pedig egy izgalmas lehetőség a számunkra, hogy a világ legjobb csapatát támogathatjuk.
Milyen távra terveztek a csapattal?
Ebben a pillanatban még egy átmenetei időszakban vagyunk, egyelőre látni akarjuk, hogy mi történik a közeljövőben. De ha mindenki számára előnyös az, ami most megy, akkor akár évekig is megmaradhat az együttműködés. Csak az a fontos, hogy a közösségnek, a csapatnak és persze magunknak is értéket tudjuk teremteni.
Van más csapat vagy másik játék, ami vonzó számotokra? Van olyan, ahova terveztek beszállni később?
Ebben a pillanatban nincs. Elégedettek vagyunk az Astralis-szal és nem keresünk másik csapatot. Persze ez nem zárja ki, hogy a jövőben nem keresünk más lehetőségeket.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!