F1 2017: A Codemasters nagyon odafigyel idén a játékára, meg is jött az 1.6-os patch

F1 2017: A Codemasters nagyon odafigyel idén a játékára, meg is jött az 1.6-os patch

Augusztusi megjelenése óta már a sokadik update érkezett, de ha így törődnek a játékkal az egy nagyon jó jel.

Megérkezett PC-re az újabb szépségtapasz a Codemasters üdvöskéjéhez, az F1 2017 az 1.6-os patchel frissült. Egyelőre nagyon jó munkát végeznek a készítők, látszik, hogy odafigyelnek a programjukra, keményen dolgoznak rajta. Az utóbbi időben fokozatosan figyelnek a visszajelzésekre és a nagyobb hibák azonnali kiküszöbölésére törekednek. A hosszútávra tervezőcégeknél ez fontos, pláne, hogy a brit kiadó az utóbbi időben sok hibát elkövetett és főleg az autós játékaik sínylették ezt meg.

A multiplayer statisztikáink a következő hetekben teljesen törlésre kerülnek, mihelyst minden platform megkapja a legújabb frissítést. Playstation 4-re és Xboxra jelenleg még nem hagyták jóvá az updatet.

Az 1.6-os patch tartalma:

  • Különböző crashelések (összeomlások) javítása
  • Lengyel feliratot kapott a játék
  • PS4-en szebb textúrák (ez akkor lép életbe ha a konzolra is elérhető a patch)
  • A bemelegítő kör után a rajtrácsos büntetés most már korrect lesz ha valamilyen részt cserélünk az autón
  • Multiplayerben a játékosok nem érzékelték a vibrálást és az erő-visszacsatolást (force feedback)
  • Az AI-nál nem lesz már köridőként feltüntetve valamelyik szektoridő Monaco-ban
  • Publikus Multiplayerben a statisztikák megfelelően láthatóak
  • Championship módban az AI megbízhatósági problémákkal is küszködhet
  • Elrejtve volt ugyan, de javították az árnyékolást is ha pályán vagyunk

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések