Nagyon off-meta: Dead Man's C'Thun Warrior

Nagyon off-meta: Dead Man's C'Thun Warrior

A Dead Man Warrior már alapból érdekes összeállítás volt, de sok esetben tudott működni. De valaki belerakta C'thun-t, ami kicsit megborította az egyensúlyt, nem biztos hogy jó irányba.

Soha nem szerettem lassan játszani, valahogy a control stílus számomra olyan távoli. Mindig a gyorsabb és dinamikusabb paklikkal szerettem ladderezeni, mert akkor úgy éreztem, hogy ha nyerek, ha veszítek, akkor is haladok valamerre. De a control párbajoknál sokszor azt hittem, hogy a hajam megőszül mire véget ér, főleg ha az ellenfél megfelelően sokáig gondolkodott minden körben. Persze most lehet azt mondani, hogy aggro játékos vagyok és csak az agynélküli deckek jönnek be. De ez sem igaz, így lassan 4 év távlatából azt tudom mondani, hogy a midrange az, ahol igazán jól tudom érezni magam. Persze, ha muszáj akkor tudok visszakapcsolni, ezért próbáltam ki anno a DMH Warrior-t és az volt a vicces, hogy az elején érdekes volt vele a játék, de után pár nap után kicsit ráuntam, arról persze akkor egy cikk is született.

Egy kicsit off-meta, de 100%-ban érdekes, íme a Mill/Fatigue Warrior

Ben | 17/08/29 11:37A Dead Man's Hand is jó arra, hogy végtelen mennyiségű lapot pakoljunk a pakliba, ezzel biztosított a végtelen érték, csak életben kell maradni. A Mill paklik már egy ideje részei a Hearthstone világ mindennapjainak. Próbálták már megcsinálni Druidban, Rogueban, sőt volt olyan elvetemült, aki Priest-el akarta működésre bírni.

Viszont nemrég Firebat csatornáján szembejött egy videó, ahol a srác Deck Doctor sorozatában feltűnt a fentihez egy nagyon hasonló összeállítás, csak ott figyelt benne pár nem odavaló kártya. Ez a pakli a Dead Man's Hand C'Thun volt, ami iszonyatosan poénnak nézett ki. Egy kis kutakodás után rájöttem, hogy már a kiegészítő elején próbálkoztak vele, de igazán nem tudott nagyot alkotni. Viszont most éppen abban a pillanatban vagyunk, hogy lassan itt az ideje a következő kiegészítőnek és, ha a saját példámból indulok ki, akkor ilyenkor szoktam egy kicsit lazítani a játékomon és kipróbálni nem túl szokványos mixeket. Szóval ezek után mondtam, hogy ezt meg kell néznem, még akkor is ha csúnyán controlnak tűnik az egész. Kezdésnek íme a két pakli, az első az eredeti, a második pedig, amit Firebat már összetoldozgatott.

Eredeti verzió

Deck Kód: AAECAQcE2KwCi68Cya8CyccCDUuiBNQEkQb4B/8Hgq0Ck60Cy68Cz68C8a8CzM0Cjs4CAA==

Firebat verzió

Deck Kód: AAECAQcGkAOiBNisAouvAsmvAo7OAgxLkQb/B7II+wyCrQKTrQLLrwLxrwLkwgLGwwLMzQIA

A lényege abban rejlik, hogy a deck többször is megpróbálja visszapakolni az öreg istent és folyamatosan ontani magából a minél nagyobb sebzést. Azt nem mondanám, hogy nagy sikerem volt vele, az első verzióval olyan 20 meccsből 8-at nyertem, a második már javított verzió esetében pedig 30-ból 19-et. Szóval nem ez az összeállítás lesz az, amivel felmegyek legendbe. Viszont egy nagyon jó estét sikerült varázsolnia az egésznek. Egyszerűen poén volt látni, hogy az ellenfelek meg-meg botlanak, mert egyszerűen nem tudják igazán hová tenni azt, hogy mi jön ellenük. Többször lehetett érezni, hogy simán kikaphattam volna, de befigyelt pár hiba és meglett a győzelem. Persze hozzá teszem, nem vagyok a top 5000 játékba, ezeket a meccseket rank 9 és rank 7 között követtem el.

A pakliról készült videót egyébként meg is nézhetitek Firebat előadásában.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések