Töltsd ki a 2017-es Magyar E-sport Kérdőívet és nyerj jegyet a PlayIT-re!

Töltsd ki a 2017-es Magyar E-sport Kérdőívet és nyerj jegyet a PlayIT-re!

Vegyél részt a kutatásban, és nyerj akár egy kétnapos jegyet a budapesti PlayIT-re!

Ahogy mostanra talán már megszokhattátok, minden évben készítünk egy felmérést a magyar e-sportról, amelyben arra vagyunk kíváncsiak, hogy melyek itthon az aktuálisan legnépszerűbb játékok, mikor, mennyit és milyen eszközön játszotok, és hogy kiket néztek, követtek rendszeresen, ha e-sportról van szó. Ha részt vettetek a tavalyi kérdőívben, azt ezúton is köszönjük nektek, csak emlékeztetőül, itt vannak a 2016-os kutatás eredményei:

Így esportolunk mi! Lássuk, mivel és mennyit játszanak a magyar gamerek

Részletes infografika a magyarországi játékosok esportolási szokásairól.

A magyar e-sport fejlődése szempontjából nagyon fontos, hogy titeket, játékosokat, versenyzőket is rendszeresen megkérdezzünk, ezért 2017-ben, az Egymillióan a magyar e-sportért Egyesülettel, valamint az eNET kutatóközponttal közösen ismét elkészítettük ezt a kérdőívet, hogy felmérjük, mi változott egy év alatt! Vajon még mindig a LoL és a CS:GO a legnépszerűbb? Vagy felzárkózik az Overwatch és a PUBG is? Esetleg a FIFA ugrott meg jelentősen? És vajon mennyit sportoltok a játék mellett?

A tavalyi évvel ellentétben, ezúttal szeretnénk meghálálni nektek a kitöltést: ha részt veszel a kutatásban (és megadod az email címed a végén, ami azért fontos, mert ez alapján tudunk majd sorsolni), akkor a kitöltők között három darab, kétnapos PlayIT jegy talál gazdára! A kutatást 2017. november 6-án, hétfőn zárjuk le.

És akkor jöjjön, aminek jönnie kell:

KITÖLTÖM A KÉRDŐÍVET

Előre is köszönünk minden kitöltést!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



E-sport életmód - Ismét megrendezik a HUNESZ e-sport konferenciáját - Jön az ESTB!

A második önálló konferencia célja többek között az e-sportban lévő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira, azok előnyeire.