A Clash Royale felkerült a mobil esportok trónjára

A Clash Royale felkerült a mobil esportok trónjára

A Supercell véresen komolyan veszi a mobiljáték kompetitív részét. 

Mi is rengeteget cikkeztünk már arról, hogy a Supercell a Clash of Clans és a Clash Royale segítségével a mai napig képes dominálni a mobiljátékok piacát, amihez az is nagyban hozzájárult, hogy hatalmas hangsúlyt fektetnek kártyajátékuk esportos vonalára. Ennek tetőzéseként szervezték meg idén a Crown Championshipet, ahol a régiók győztesei több mint 16 millió forintnak megfelelő pénznyereményt vihettek haza. 

Na, ki lesz a Clash Royale királya?

Most megmutathatod, hogy ki a legnagyobb.

A sorsdöntő összecsapásoknak a londoni Copper Box Arena adott helyet, ami a város harmadik legnagyobb helyszíneként teltházzal, azaz 7500 emberrel működött a rendezvény ideje alatt. Természetesen a helyet rajongói szempontból kifogástalanul rendezték be, hiszen az aréna egymással szemben lévő oldalaira tornyokat állítottak fel, ami a játék King's Towerét idézte meg. 

A látványra sem lehetett panasz, mivel a kosárlabdapálya nagyságú küzdőteret egy 3D vetítés felületté változtatták, ahova a legjobbak közt zajló meccseket ki is vetítették, hogy minden résztvevő egyformán élvezhesse a küzdelmeket. A terület hátsó felében kaptak helyet a kommentátorok, akik 8 asztalon más-más nyelveken közvetítettek a Clash Royale szempontjából legnépszerűbb régiók rajongóinak.


Persze, mit sem ér egy rendezvény jó kis tűzjáték nélkül, ezért a közönség közelébe egy-egy igazi tábortüzet pakoltak, ami mindig akkor lobbant fel, amikor valamilyen akció történt a játékban. A nagyobb szünetekben pedig táncosok szórakoztatták a nagyérdeműt, akik a Game of Thrones-hoz hasonló lángoló kardot is bevetették. 

Ám minden ide érkező versenyző csak egy dologra vágyott: a győztesnek járó aranykoronára, amit úgy csináltak meg a szervezők, mint ha mágikus ereklyeként a levegőben lebegne. Több résztvevő arról számolt be, hogy elképesztő show-t rittyentett össze a Supercell, amit akármilyen kár, de nem tudnak visszaadni a hivatalos közvetítések, maximum egy-egy szeletet képesek mutatni belőle. 

A papírforma szerint a világbajnoki címre az USA, Franciaország, Németország, Mexikó, Korea, Japán és Kína versenyzői is esélyesek voltak, hiszen ők az összes nemzetközi Clash Royale tornán kiemelkedően szerepelnek. A beszámolók igazán pozitív képet festenek a játékosokról, ugyanis a résztvevők szerint egyáltalán nem volt érezhető az esportesemények többségén tapasztalható feszültség és rivalizálás, sokkal inkább barátként viselkedtek egymással a versenyzők, pedig a tét egyáltalán nem volt kicsi. 

A Supercell esport szekciójának feje, Tim Ebner azt nyilatkozta, hogy elképesztően nagy számokat produkált a versenysorozatuk, ugyanis már augusztusban több mint 27 millió játékos vett részt rajta, és a legtöbb továbbjutó a kínai és az amerikai gamerek közül került ki. Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy milyen lehet egy ilyen kaliberű rendezvény, nézzétek meg a fentebb linkelt videót.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!