Sok supportot, néhány assassint, de főleg Garrosh-t érinti a változás.
December 20-án az Blizzard előrukkolt egy új "balance" frissítéssel, ami az alábbi hősőket érinti:
(képforrás: us.battle.net)
Hanzo:
- Dragonstrike (R) - Sebzését 58-ról 64-re emelik.
Nova:
- Az életerejét 1350-ről 1300-ra változtatták.
- Az életerőtöltését 2.81-ről 2.71-re csökkentették.
- Snipe (Q) sebzése 255-ről 245 lett.
- 16. szinttől a Lethal Decoy (E) - Holo Decoy sebzés bónusza 50%-ról 40%-ra módosult (Nova sebzéséhez képest).
Thrall:
- Alaptámadása 165-ről 173-ra emelkedett.
- 13. szinttől a Spirit Shield - Frostwolf Resilence életerőtölés közti várakozási idő 8-ról 10 másodpercre nőtt.
Nazeebo:
- Corpse Spiders (Q) - 36-ról 38-ra nőtt a sebzése.
- Ravenous Spirit (R) - 103.4-ről 108-ra nőtt a sebzése.
- A Gargantua (R) életerje pedig 2300-ról 2185-re módosult.
- 4. szinten a Hexed Crawlers (Q) képesség mana illetve életerő töltése 0,75%-ról 1%-ra nőtt.
- 20. szinten a Vile Infection (Trait) sebzése bónusza 200%-ról 150%-ra módosult.
Alexstrasza:
- Lifebinder (R) töltési ideje 75-ről 60-ra csökkent, és mostantól nem 100, hanem csupán 80 manába kerül a használata.
- Cleasing Flame (R) töltési ideje 90-ről 100 másodpercre emelkedett, a sebzése pedig 150-ről 135-re csökkent.
- 16. szinten a Draconic Discipline (Trait), vagyis a Dranonqueen forma használati ideje 9 másodpercről 7 másodpercre változott.
Brightwing:
- Polymorph (W) töltési ideje 12 másodpercről 10 másodpercre csökkent, illetve a használata is olcsóbb lett, ugyanis 60-ról 50-re módosult a manaköltsége.
Lili:
- Cloud Serpent (W) életerő visszatöltése támadásonként nem 15, hanem 20 egységre változott.
- 4. szinten a Serpent Sidekick (W) kiválasztásával a Cloud Serpent képességünk hossza 0.5-ről 0.6 másodpecre növekedett.
- 4. szinten a Safety Sprint (Trait) képesség használhatósága 2 másodpercről 3-ra növekedett.
- 7. szinten a Let's Go (Active) képességet kiválasztva a hatótávolsága 4-ről 6-ra emelkedett.
- 13. szinten a Gale Force (E) bónusz támadási értéke a blindolt hősök ellen 50%-ről 75%-ra növekedett.
Lúcio:
- Amp It Up (E) - életerőtöltés másodpercenként 120-ról 114-re módosult.
Stukov:
- 4. szinttől a One Good Sreead (Q) képesség mana visszatöltése 40-ről 30-ra csökkent.
Artanis:
- 7. szinttől a Chrono Surge (E) támadási gyorsasága 50%-ról 75%-ra nőtt.
- 13. szinttől a Templar's Zeal (Q) képességek használhatósága közti idő 150%-ről 200%-ra növekedett.
- 13. szinttől a Phase Bulwakr (Trait) segítségével a varázsellenállásunk 40-ről 50-re emelkedett.
D.Va:
- Alaptámadása 21-ről 24-re emelkedett (ha a Mech-ben van).
Garrosh:
- Életereje 1970-ről 2060-ra emelkedett.
- Életerőtöltése 4.102-ről 4.293-ra nőtt.
- Groundbreaker (Q) képessége mostantól nem behúzza az ellenfeleket, hanem fellőki, ezzel együtt lebénítja őket 0.75 másodpercre, majd 2 másodpercig 30%-kal lassítja őket.
- Wrecking Ball (E) képességek közti eltelt időt 16-ról 14-re csökkentették, illetve a manaköltsége is kevesebb, 70-ről 65-re módosították.
- 16. szinttől a Mortal Combo (Q) használhatósága 10-ről 8 másodpercre csökkent, illetve az ellenfél feldobását követően magad mögé tudod hajítani, tehát összejön a combo, akkor nem 2 hanem 3 másodperc vonódik le a képesség újrahasználhatóságából.
A fejlesztők elmondása alapján azért akartak komolyabban belenyúlni Garrosh-ba, mert az egyik leggyakrabban tiltott hős. Szeretnék, ha többet lenne használva, mert eddig túl sok frusztrációt okozott, amiért nem szerettek ellene játszani. Az biztos, hogy így változni fog a Garrosh main-ek játékstílusa, de vajon mennyiben?