A kialakítása nem feltétlen a legjobb, de esztétikailag zseniális.
Sok érdekes pályát láthattunk már a steam műhely története során, ebből jó pár egy-egy operation keretében megjárta a játékot is. Ilyen például személyes kedvenceim a Zoo és a Log, de van pár zseniális, vagy csak érdekes koncepció, ami nem került be. Például a de_gellert, ami lehet, hogy csak a mi szívünknek ennyire becses, de szerintem objektív szemmel is jól sikerült, mégsem kerülhetett be.
A tegnapi nap pedig felkerült egy pálya, aminek esztétikai koncepció valami zseniális. Ez a pálya nem más, mint a de_biome.
A képekből úgy látszik, hogy a pályán háromféle részleg van. Egy külső rész, mint Nuke-on, egy belső barlangos és van egy üvegház, ahol minden zöldellik, mindez a sivatag közepén.
A külső rész tényleg úgy néz ki, mint Nuke-on, túl sokat nem mutat viszont a kialakítás szempontjából fontos szerepet játszik.
Az üvegház a sivatag közepén nagyon jól néz ki, a szűk folyosók pedig teljesen olyan hangulatot adnak, mintha a de_zoo-n lennénk, ami nem csak az én, de sokak kedvenc operation pályája volt.
A barlangos rész kisértetiesen hasonlít a Half Life 2-ben található részekre, ami nem meglepő, de egészen retró stílust ad a pályának.
Az összes képet a galériában megtekinthetitek reméljük az új Operationben bekerül egy ilyen jó pálya, de valószínűleg több hónapot kell várnunk a következőig. Ha kedvet kaptatok hozzá itt kipróbálhatjátok a barátaitokkal.
Nektek hogy tetszik ez a pálya?
Egyébként a pálya a Mapcore.org novemberi pályakészítő versenyének az egyik munkája, és onnan már nem egyszer került ki olyan map, amiből később Operation lett. A zsűriben is látunk most olyan ismerős neveket, mint FMPONE vagy RZL. A részleteket a versenyről egyébként eléritek a következő linken.
Mapcore's CS:GO Mapping Contest 2017
Mapcore is now holding a Counter-Strike: Global Offensive Mapping Contest for original 5v5 bomb defusal maps AND hostage-rescue maps, powered b...