Jó pár kaszt kap nerfet, ami csak a PvP-t fogja érinteni.
Mint minden játékban a WoW-ban is fontos, hogy kasztok kiegyensúlyozottan legyenek erősek. Főleg akkor, ha a Blizzard tényleg szeretné komolyan venni a WoW e-sport részét és szeretne rengeteg PvP versenyt szervezni. Azt már tudjuk, hogy lesz idén is bőven ilyen esemény, ezért nem árt a kasztokat is annyira kiegyensúlyozni, amennyire csak lehet.
Keményebben ráfekszik a Blizzard a WoW e-sport részére
Komoly aréna bajnokságok lesznek a jövőben és folytatódik a Mythic+ sorozat is.
Druid
Balance
- PvP template Versatility csökkentve 15%-kal.
- PvP template Intellect csökkentve 2%-kal.
Feral
- Az Earthen Grasp-nek mostantól 15 másodperc újra töltési ideje van 10 helyett.
- A King of the Jungle mostantól csak 3%-kal növeli a gyorsaságunkat és a sebzésünket, 4 helyett.
Hunter
Beast Mastery
- PvP template Agility 3%-kal növelve.
Marksmanship
- PvP template Agility 1.5%-kal csökkentve.
Mage
Arcane
- PvP template Intellect csökkentve 2%-kal.
- 30% helyett csak 25%-kal növeli sebzésünket az Arcane Power.
Monk
Windwalker
- PvP template Agility 2.5%-kal csökkentve.
Paladin
Holy
- Pure of Heart mostantól csak egy poison és egy disease effektet távolít el az összes helyett.
Protection
- PvP template Versatlity csökkentve 25%-kal.
Priest
Holy
- PvP template Intellect 3%-kal növelve.
- Renew most már csak plusz 75%-ot healel 100% helyett.
- Rapid Mending már csak 10 yarddal növeli a Prayer of Mending-et, 20 helyett.
- Ray of Hope mostantól csak a pap által castolt healeket növeli 50%-kal, az összes célpontot érő gyógyítás helyett.
Rouge
Assasination
- PvP template Agility csökkentve 2.5%-kal.
Subtetly
- PvP template Agility csökkentve 3%-kal.
Shaman
Elemental
- PvP template Intellect 1.5%-kal csökkentve.
- Icefury 250%-kal növeli a Frost Shock sebzését 300% helyett.
Kevés kaszt kapott buffot, ám annál többen kaptak nerfet, kíváncsian várjuk, hogy ez mennyiben változtatja meg a kialakult metát.