Tegnap újabb frissítést kaptunk, ezúttal Canals-on alakítgattak egy picit és a célkeresztünk mostantól követheti a sprayt saját szervereinken.
A Valve-nak még februárba sikerült besúvasztani egy újabb frissítést, ami ezúttal a Canals-ról és egyéb apró dolgokról szólt.
Egyéb
- A golyók röppályája mostantól jobban látszódik a first-personban lévő játékosnak. A célkeresztünk még mindig eltakarhat belőle egy keveset, de mostantól ennek jobban kell működnie.
- Azon fegyvereknél, aminek csak párszor láthattuk a lövedékeit, mostantól mindig az első golyó röppályája fog látszódni.
- A fegyverünk mostantól reagál a szórásra és a visszaütésre. A "viewmodel_recoil 0" paranccsal kapcsolhatjuk ezt ki.
New viewmodel recoil comparison for AK (viewmodel_recoil)
Imgur: The magic of the Internet
- Bekerült egy cheat parancs, amivel a célkeresztünk is reagál a fent említett dolgokra, ezt a "cl_crosshair_recoil" paranccsal érhetjük el.
null
null
- Bekerült jó pár fájl, ami kiskapukat és stabilitási problémákat old meg.
- Mostantól még több információja lesz a játékost spectate-elő barátnak.
- Az "snd_stream" gyorsabban tölt be.
- Az "snd_stream" mostantól Linuxon is működik.
Pályák
Canals
- Bekerült egy fedezék "A" lerakó mögé a bolthoz.
- Lejjebb került az alagút kijárata, hogy jobban rálássunk Ivy-ra.
- Kikerült a napellenző és alakítottak a textúra kilógásokon Ivy boostnál.
- Megnagyobbították a temetőnél lévő lépcsőt a jobb mozgás miatt.
- "B" lerakó fölött betömték a lyukat, amin eddig gránátokat lehetett bedobni.
- Bekerült egy lépcső CT híd bal oldalára, hogy ezzel is kicsit könnyítsék a T-k dolgát.
- Más bugfixek és javítások.
A sok Canals javítás lehet, hogy a pálya kompetitív megjelenését jövendöli, ami nem is lenne rossz, hiszen egy jó mapról beszélünk és egy kis vérfrissítés mindig jól tud jönni. A galériában emellett láthatjátok a változásokat is Canals-on.