Több hősbe is bele nyúlt a Blizzard, Sylvanas sínylette meg leginkább

Több hősbe is bele nyúlt a Blizzard, Sylvanas sínylette meg leginkább

Sok változást hozott az új, 31.2-es Heros of The Storm patch. Mutatjuk a legfontosabbakat!

Leoric picit erősebb, Zarya tankosabb lett, Medivh pedig sokkal inkább egyszemélyi védelemre kell összpontosítson mostantól. De nem ezek a legfontosabb változtatások, azokat alább részletezzük!

Statok:

  • Fenix alaptámadása 96-ról 86-ra csökkent.

Képességek:

  • Plasma Cutter (Q) sebzése 145-ről 135-re csökkent.
  • Planet Cracker (R) végső képességének sebzése 105-ről 108-ra nőtt (ezt a sebzést 0.5 másodpercenként osztja, és 4 másodpercig tart). 

Talents:

  • A "Q" képességeket az 1. (Advenced Targeting) illetve a 7. (Combat Advantage) szinten gyengítették. Kevesebb sebzést, és alacsonyabb bónusz sebzést kapunk mostantól.

  • 13. szinten a Trait egyfajta balanszírozáson esett át. Egyrészt kevesebb pajzsot kapunk mostantól az alaptámadásaink után, ugyanakkor a varázs sebzést némileg jobban fogjuk bírni Fenix-szel. Emellett pedig a pajzs visszatöltése 20 százalékról 40 százalékra nőtt a kapott gyógyítás után.

  • Ugyanakkor erősítést hozott a 20. szint, hiszen a Singularity (W) támadási sebessége kétszeresére nőtt! Illetve az Unconquered Spirit (passzív) révén 600-ról 800-ra növekedett a kapott pajzs mennyisége.

Bug Fix: Mostantól a Plasma Cutter megszakad, ha Stiches felfalja, avagy Anub'arak behálózza. Viszlát disco gömb Fenix!

Következtetés: Valóban nerfként élhetjük meg Fenix sebzésének a csökkentését, ugyanakkor némileg tankosabb lett a varázslók ellen.

Slyvanas érezheti meg leginkább ennek a patch-nek a hatását, ugyanis szinte a magatehetetlenségig nerfelték. 85-ről 90-re emelkedett az alapsebzése, ugyanakkor az egyéb képességek (Q, W, R) mostantól nem teszik harcképtelenné az épületeket. Magas szinten a csapatharcok fontos résztvevője, ám ezzel a változtatással a"sololane-ezés" fogalma sokat gyengülhet a számára. A Blizzard elmondása szerint túlságosan nehéz volt ellene játszani, ezért meg akarják nézni, hogy a karakter miként prosperál ebben a formában. A Sylvanas main-ek finoman szólva érzékenyen érintheti ez a nerf. 

Stats:

  • Kharazim életereje 1949-ről 2027-re nőtt.
  • Életéren regenerálódása 4.0585-ről 4.2226-ra (per másodperc) emelkedett.

Talents: 

  • 1. szinten a Transcendence (Trait) 98 helyett mostantól 104 életerőt ad.

Képességek: 

  • Regrowth: 400 helyett 380 életerőt ad.
  • Moonfire: 140 helyett 135 életerőt ad (ha aktív még a társunkon a Regrowth életerő töltés)

Talents: 

  • Ha 4. szinten kiválasztjuk a Strangling Vines-t (E), és ha elkapunk vele valakit, akkor az áldozatunk a csapdában mostantól 2 másodperc helyett 3 másodpercig nem kapja meg a gyógyulás 30 százalékát.

Képességek: 

  • Natural Agility (Trait):
    20 másodpercről 25-re nőtt a cooldown.

  • Dragon Strike (R):
    Sebzése 64 -ről 70-re nőtt.

Talents:

  • 4. szinten a Serrated Arrows (W) kiválasztásával mostantól a minionok, mercenaries, és egyéb szörnyek után kapott bónusz sebzés 150 százalékról 100 százalékra csökkent.

Következtetés: Hanzo-val eddig is nehéz volt úgy játszani, hogy hasznos legyél a csapatodnak, és ez mostantól sem fog változni. A kapott Dragon Strike plusz sebzés önmagában nem ér sokat, és az úgymond menekülő képességét is gyengítették, vagyis könnyebben célponttá válhat mostantól.

Talents: 

  • 1. szinten az Aether Walker (E) képesség kiválasztásával, ha 4 másodpercig nem kap sebzést Li-Ming, akkor ingyen teleportálhat (eddig ez 5 másodperc volt).
  • 4. szinten a Dominance (Trait) 30 százalékát fogja visszatölteni Li-Ming hiányzó életerejének minden megszerzett gyilkosság után.

Következtetés: a hiányzó életerő 30 százalékos visszatöltése nagyon sok, emiatt elgondolkodtató a Dominance fejlesztése, de a legjobb Li-Ming játékosok így sem attól féltek eddig, hogy olyan könnyen meghalnának egy harcban.

Talents: 

  • 7. szinten: 
    A Perfect Shot (Q) képesség használatával minden egyes találat után kapunk egy plusz lövedéket.

  • 13. szinten: 
    Az Ionic Forde Field (Trait) által kapott páncél ideje 2-ről 3 másodpercre nőtt.
    Doubple Tap (W): 2 másodperccel növekedik a Pinning Shot töltései ideje.

  • 16. szinten:
    A Lethal Decoy (E) kiválasztásával a hologramok sebzése bónusza 35 százalékról 30-ra csökkentek.
    Crippling Shot (W) páncéltörése 25-ről 20-ra csökkent.
    Explosive Round (Q) kiválasztásával a területi sebzés 50-ről 70 százalékra nőtt.

Következtetés: Úgy tűnik, mintha a Blizzard egy új játékstílust szemelt volna ki Nova-nak, ez pedig a csapatjáték. A tömegbe való lövés mostantól fontosabb szempont kell legyen Nova számára, mint az egyedül kóricáló hősök kiiktatása.

Több szempontból is nerfelték Tracert, például az élete 1350-ről 1280-ra csökkent, a regenerálódása 5.625-ről 5.332-re módosult, és az alapsebzése is kevesebb lesz, 29-ről 28-ra változott.

Varian-t némileg "tankosabbá" tették azáltal, hogy megnövelték az életerejét, ami mostantól 1924 (előtte 1850 volt). Az életerő regenerációja pedig 3.8554-ről 4.0078-ra nőtt. Emellett a Taunt (R) képesség kiválasztásával a bónusz élet és regeneráció csökkent 30-ról 25 százalékra. Szóval egyik kézzel adott a Blizzard, másik kézzel elvett.

Talents:

  • 1. szinten: 
    Mostantól a Gathering Storm (Q) képesség 10 manát tölt vissza minden megsebzett ellenséges hős után.
    Mostantól a Wingman (aktív) képesség kiválasztásával csökken a Lightning Rod's töltési ideje 3 másodperccel. 

  • 4. szinten:
    Az Updraft (E) használata eltünteti a Barrel Rollból kapott pajzsok időtartamát.

Következtetés: Nyilván azt szeretné a Blizzard, ha más képességeket is gyakrabban használnának a játékosok. A "W" erősítése jó lehetőség nagyobb pályákon, ahol sok olyan lény van, amiket a mi oldalunkra állíthatunk Falstadt-tal.

Talents:

  • 1. szinten a Ardent Restoration (Passive) életerő töltése 13.75-ről 15/stack-re módosult.

  • 4. szinten a Stalwart Angel (Q) 20 helyett 25 pajzsot ad, ám ennek ideje 3 másodpercről 2-re csökkent.

  • 7. szinten ha a Purge Evil (E) aurájában harcolunk, akkor 35-ről 45-re nő az alaptámadásaink bónusz sebzése.

  • 16. szinten:
    A Burning Halo (Q) sebzése 15-ről 18-ra változik, illetve a teleportálás utáni bónusz sebzés 100-ról 150 százalékra nő, ami 3 helyett 2 másodpercig tart mostantól.

Következtetés: A készítők szeretnék, ha kicsit változatosabb játékot lehetne Tyrael-lel csinálni, ezért a változtatásoknak köszönhetően több talent nagyobb összhangban lesz egymással. A Stalwart Angel, Burning Halo, Smite the Wicked mind-mind jobban funkciónál mostantól a Sword of Justice-szal, vagyis harcokat kezdeményezhetünk a teleportunkkal, sebezhetünk eleget, és még túl is élhetjük azt, ha ügyesek vagyunk!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!