Felemás visszajelzések érkeznek az új frissítésről

Felemás visszajelzések érkeznek az új frissítésről

A tegnap bekerült bloom változtatások és a Vending Machine is rossz szájízzel hagyott pár játékost.

Kisebb meglepetésre ezúttal az Epic Games nem csütörtökön, hanem szerdán adott ki egy frissítést, amiben ezúttal nem voltak bugfixek. Összesen három nagy újdonság érkezett, ami a Vending Machine, az új limitált mód és az új bloom rendszer volt.

Vending Machine

A Fortnite Battle Royale legújabb tárgya a Vending Machine, azaz fegyverautomata. A pályán rengeteg helyen megtalálható és az RNG itt is picit közrejátszik, hiszen a Rarity és a fegyver is más lehet minden áldott meccsnél. Sokan feleslegesnek tartották, de miután kiderült, hogy 300 alapanyagot kell fizetni egy RPG-ért, hirtelen kiderült, hogyha szerencsénk van és jó automatát találunk, akár egész OP is lehet a szerkezet. Elpusztítani nem tudjuk a csákányunkkal, de amúgy is rengeteg található a pályán, amiknek fix helye is van, így már el is készült az első térkép:

Összességében sokatoknak nem tetszett és mások is feleslegesnek tartják, de szerintem ez simán belefért a játékstílusába. Ezenkívül pedig nem ugyanaz a csapat dolgozik a bugfixen és az új tartalmakon, így nem küldhetjük át őket, hogy a játék kódolásán dolgozzanak.

Új limitált mód

Túl sok új információt nem lehet megosztani erről, hiszen már a név alapból önmagáért beszél. Jóval több explosive fegyverrel dolgozhatunk, mint a mód első kiadásában, így a fun is megsokszorozódott. Rengeteget változtak a droprate-ek is az új módban, amit alább olvashattok el:

  • Supply Droppok
    • 50%-kal több consumable-t tartalmaz.
    • 100%-kal több alapanyagot tartalmaz.
    • 50% esély van arra, hogy Legendary Guided Missile-t kapunk.
  • Padló loot
    • 60/90/120 alapanyag spawnol fából/köből/vasból.
    • 50%-kal több alapanyagot kapunk.
    • 50%-kal több lőszert kapunk.
    • Mostantól találhatunk a földön Impulse Nade-et.
    • 50%-kal kevesebb trap található a földön.
  • Más loot változtatások:
    • A rakéták száma különböző lootolásoknál: (Padló: 4-6 | Chest: 8 | Supply Drop: 12 | Lőszer doboz: 16 | Láma: 20).
    • Dupla annyi Nade-et, Impulse Nade-et és C4-et találunk.
    • 50%-kal kevesebb bandázst és 50%-kal több Medkitet/Slurp-öt találunk.
    • A Spike Trape-et kivették, 1:1-hez arányban találhatunk Jump padeket és Campfire-öket.
    • Dupla annyi Guided és sima Rocket Launchert találunk.

Fegyver változtatások

Mint azt észrevehetették a fegyverek mostantól egy kicsivel kevesebbet sebeznek, ha távolabb vannak az ellenfeleink, ezzel ellentétben viszont az első lövésünk mindig halál pontos lehet, a konkrét információkat az alábbi cikkben találhatjátok meg:

Egy nappal előbb érkezett meg a v3.4 content frissítés

Megérkezett a Vending Machine és egy új LTM-et is kaptunk. Emellett pedig végre változtattak a bloomon is.

Szerintem az elmúlt pár hónap legjobb újítása volt az első lövések megváltoztatása, de mások, főleg a profik nem értenek velem egyet. Ninja például azt mondta a streamjében, hogy szinte lehetetlen ellene védekezni, ha valaki felé kerül és ezzel még lejjebb vitték az építkezés fontosságát. Persze később azt is hozzátette, hogy nem igazán zavarja, hiszen az alkalmazkodás is a játék része. Ezenkívül más streamerektől is lehetett hallani, hogy nem tetszik az új mechanika, de a közösség nagy része örömhírként vette az újdonságot.

Összességében tehát felemás érzések támadnak az emberben ezekkel a heti frissítésekkel. Néha a kevesebb több és ezt a mondást lehet, hogy a fejlesztők is alkalmazhatnák. Ameddig viszont ennyire minőségi frissítések érkeznek, engem például egyáltalán nem zavar a feszített tempó, reméljük a fejlesztő gárda sem fogy ki az ötletekből.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!