Pontról-pontra végig mentünk a változtatásokon, és azok játékra gyakorolt hatásain!
A közösség vélekedésére, miszerint "Diablo ennél már nem lehet erősebb!" ,majd a Blizzard ezzel a mondattal válaszolt; "Na, fogd csak meg a söröm!", s voilá átalakítása erősebbé teheti a hőst, mint valaha.
Nézzük át a leglátványosabb változtatásokat. Először is a a Fire Stomp (W) képességnél fogva mostantól nem Diablo körül jelennek meg a lángcsóvák, csupán előtte, de ezek ugyanúgy visszahúzódnak a testébe, szóval megtartja a többszörös sebzés lehetőségét.
A Shadow Charge (Q) is javult, ugyanis nőtt a hatótávolsága a rohamnak, s a használat után Diablo mozgási sebessége megnövekszik egy darabig, -viszont armor-t már nem fog kapni.
Negyedik szinten a "Sacrificial Soul" (Q) kiválasztásával armor-t és soul-t nyerhetünk. Ez kezdetben csupán 15 armor-t, é 5 soul-t jelent, de ha 100 lelket birtoklunk, akkor 30 armor-t kapunk 4 másodpercig.
A másik szintén negyedik szinten elérhető talent, a Souls to Flame (W). Ennek a segítségével minden harmadik hősnek okozott sebzés után 1 soul-t kapunk, továbbá minden egyes soul után az okozott sebzés 1,25 százalékát gyógyítja Diablo-n. 70-100 stack között ez már komoly öngyógyító potenciált jelent!
A Lightning Breath (R) végsőképesség pedig lassítja mostantól áldozatait!
Milyen előnyökkel, hátrányokkal járhat a rework?
- Sokkal jobb solo-lane hős lehet mostantól a Fire Stomp átalakításával.
- A Shadow Charge használata után megnövekedett sebességgel kikerülhet a legszorultabb helyzetekből is.
- Negyedik szinten választható talent építése tankosabbá, erősebbé teszik Diablo-t.
- Hátrányokat nem igen véltünk felfedezni, talán csak annyit, hogy ha a statisztikái nem módosulnak, akkor könnyen "instaban" helyzetbe kerülhet tétmeccseken.
Természetesen hosszú távú jóslatokba nem mennénk bele, de egyelőre impozánsnak tűnik a rework!