Egy GrandMaster Lunara main ajánl buildet az átdolgozott ranged assassin-hoz!
BegForMercy tanácsai következnek az átdolgozott hőshöz, akinek új képességei egyelőre még csak PTR-en elérhetőek. Állítása szerint már több mint 30 játékot próbált a hőssel a teszt szerveren, -s bár sokféle építést megvizsgált, mégis a poison damage talentek bizonyultak a legjobbnak.
1. szint - Natural Perspective: Ennek a talent-nek a kiválasztásával a különböző képességeinkkel sebezhetjük ellenfeleinket falon, vagy bármilyen más objektumon keresztül, így az ösvények közötti rotációban is gyorsabbak, effektívebbek lehetünk.
4. szint - Nature's Culling: Az ellenséges hősök kivételével mindenkire 150 % százalékkal több sebzést oszt ki, ami egy kötelező választássá teszi több pályán; például Battlefield of Eternity-n, de olyanokon is, ahol 2 boss tanyázik.
7. szint - Splintered Spear: A Noxious Blossom használata után Lunara következő alaptámadása nem egy, hanem egyből 4 ellenfelet is sebez, s ezt még csak erősíteni lehet a 16. és 20. szinten.
10. szint - Thornwood Wine: Ennek a végső képességnek a kiválasztásával három indát lőhetsz egymás után, amik egyenként 164-et sebeznek, viszont nagy távolságokból leszel képes az ellenfél támogató hőseit támadni, akik igyekeznek majd megbújni társaik mögött. Ebből a támadásból akár 3 sorozatot is le tudsz majd adni.
13. szint - Let Them Wither: A spóráid ellenfeleidre gyakorolt lassító hatását 1 másodperccel növeli, ami miatt jóval tovább válnak ellenfeleid tehetetlenné sebzéseid ellen. Lunara ellen amúgy is nehéz elmenekülni, de ez mostantól halmozottan igaz lesz.
16. szint - Unfair Advantage: Ahogy az a talent nevéből is ered, valóban nagy előnyre tehetünk szert, hiszen az alapsebzés 60 százalékkal megnő azokra a hősökre, akik éppen lassítva, kábítva, esetleg root-olva vannak.
20. szint - Intesifying Toxin: További 40 százalékkal több alapsebzés jelent.
Valójában ez a build a játék késői szakaszában válik borzasztóan erőssé. Az Unfair Advantage és az Intensifying Toxin segítségével nagy távolságokból vagyunk képesek őrületes mennyiségű sebzést kiosztani, amivel akár ranged assassinok többségét is könnyedén likvidálhatjuk, sőt a háttérben meghúzódó támogató hősöket is elérhetjük. Továbbá egy erős wave-clear, objective, és camp control-t ad Lunara kezébe, ami kifejezetten erőssé teszi Cursed Hollow-n, Braxis Holdout-on, és Battlefield of Eternity-n.
Ugyanakkor a közelharcos tankok, és dive assassinok ellen továbbra is védtelenek vagyunk, hiszen a build leginkább távolsági harcra összpontosít. A melee dive hősök single-target sebzése meg fogja ölni Lunara-t, mielőtt ő bármit is tehetne. Emellett pedig azok a támogató hősök, akik gyakran, és sokat tudnak gyógyítani. Minden bizonnyal meg fogják menteni társaikat a mérgezéstől. Átgondolandó, ha az ellenfélnél sok a melee hős, hogy single-target sebzésre építsük, amiben a 7. szinten a Wild Vigor, illetve 10. szinten a Leaping Strike segíthet.
Jövő héttől már a rendes szervereken is kipróbálhatjuk Lunara-t. Kíváncsiak várjuk, hogy az impozánsnak tűnő build-ek vajon tényleg megállják-e a helyüket.