A füstök néha semmit nem érnek a kódolás hibája miatt.
Mint ahogy azt már a CS:GO-ban megszokhattuk sosincs minden rendben a játékkal, a playerek pedig ezt többször is szóvá teszik, de valahogy mégsem akarnak megjavulni a dolgok. Ezúttal viszont nem hibáztathatjuk annyira a fejlesztőket, hiszen ez a bug a játék motorjával kapcsolatos. Biztos sokszor észrevehettétek már -és lehet, hogy csak legyintettetek vagy éppen örültetek annak,- hogy a füst közepén mégis megláttátok az ellenfelet, de ezt is egy komoly bugnak köszönhetjük.Ahogy láthatjátok a karakter mögött lévő effekt miatt a füstön láthatjuk az ellenfél sziluettjét. Ez persze ezerféleképpen előfordulhat, a pályakészítők pedig rengeteg órát dolgoznak azon, hogy az ilyen problémákat kikerüljék és ne díszítsék olyan textúrákkal a mapokat, amik bajt okozhatnak a füstöknél. Ez nem csak több munkaórát okoz, de a kreativitást sem engedhetik úgy szabadjára, ami miatt sokszor egy-egy pálya ugyanazokból az elemekből áll. A leginkább problémás textúrák a víz, az üvegpadló és a lámpák, amik a motor hibájának köszönhetően mind lebuktatják a füstben álló játékost.De nem csak és kizárólag ezek, hiszen ha elkezdjük túrni a füstöt, akkor a vér fröccsenését is látjuk benne, ami a lövő félnek jól jön, de ha mi vagyunk a füstben, annyira már nem okés a helyzet.Ezenkívül még a molotovok és bezavarhatnak a füst takarásába.A lista még mindig nem ért véget, hiszen a MAC gépeken még hasonló textúra se kell hozzá, Overpass szökőkútjára alulról simán rálátunk.
A hiba nem megoldhatatlan, de mivel a motorban gyökerezik, így valószínűleg nem lenne túl könnyű megjavítani. Épp ezért lenne szép, ha hamarosan elgondolkozna a Valve azon, hogy a Source 2-öt a CS:GO is megérdemelné, hiszen tavaly nyár óta nem hallottunk felőle.