Komoly Feral buffok érkeztek és a PvP Scalingen is alakítottak egy kicsit

Komoly Feral buffok érkeztek és a PvP Scalingen is alakítottak egy kicsit

A közösség imái mellett a Druidok egyidejű felsírását is meghallgatta a Blizzard.

A tegnapi nap folyamán a közösségi fórumokon egy elég kellemetlen exploit jelent meg, aminek segítségével jóval gyorsabban tudtuk megölni a mobokat, ha kevesebb tárgy volt rajtunk.

Déjá vu: A Legion után ismét erősebbek vagyunk, ha leveszünk pár tárgyat

Uacute;gy néz ki, hogy a Battle for Azeroth-nak csak egyetlen hibája van, de az nagyobb, mint eddig gondoltuk volna.

Ezt azóta már ki is javították –hiszen a bankba berakva se csökkent az ellenfeleink HP-ja–, de egy kis ideig még a Void Storage működött, így azzal a metódussal még sokan folytathatták a trükköt. Ettől függetlenül a Blizzard megértette a problémát és úgy döntött, hogy egy kicsit alakít a scalingen, de csak PvP-ben és nem azon, amin leginkább kellett volna. A témával kapcsolatos fejlesztői poszt így szólt:

"Éppen most készítünk elő egy hotfixet (hajnalban megérkezett), ami egy kicsit kiszélesíti a szakadékot a 110 és 120-as szintű játékosok között. Ez magyarul azt jelenti, hogy egy 120-as most erősebb lesz egy 115-ös játékos ellen, mint eddig.

Sokan azt állították, hogy gyengébbek maximum szinten, mint 110-en. Mi úgy vettük észre, hogy ez nem így van, de az igazat megvallva néhol tényleg előfordult, leginkább a bugok miatt. Egy Mage vs. Druid duelben is lemértük a számokat, de végül arra a konklúzióra jutottunk, hogy sokkal inkább a kasztok közötti különbségek és a tárgy választások döntenek abban, hogy ki nyer."

Ami számunkra rossz hír, hogy a fejlesztők egyáltalán nem foglalkoztak a Legendary-k problémájával, –pedig legfőképpen azért ilyen erősen a 110-114-es karakterek, mert a kezdő quest gear mellett használhatják a régi, igencsak erős Legáikat is. Kipróbálni még nem volt lehetőségünk, de nagyon reméljük, hogy a 110-es játékosok már nem fognak pár pillanat alatt kitörölni 120-as karaktereket a játékból.

Emellett kisebb változtatások is érkeztek a kasztokra, amiből a legfontosabb egyértelműen a Feral Druid erősítése volt, amiért már a kiegészítő eleje óta rágták a Blizzard fülét a játékosok. Az mindenki számára tisztán látszott, hogy a Feral, –de összességében a Druid specek is egy kicsit gyengébbre sikerültek, mint kellett volna, így a Feral a következő buffokat kapta:

  • Brutal Slash sebzése 20%-kal nőtt
  • Swipe sebzése 15%-kal nőtt
  • Thrash sebzése 15%-kal nőtt
  • Berserk mostantól form váltás után is megmarad
  • Berserk mostantól egyből átvált téged Cat Formba

Ez valószínűleg rengeteget jelent majd a Feral Druidoknak és tisztán látszik, hogy a Blizzardnak sikerült magát erősen elszámolnia, mivel csak úgy 20%-os sebzést növekedést nem szoktak kiosztogatni.

Összegezve tehát a Scale hotfix és a Feral buff is bekerült az élő szerverekre, így mindenki számára kicsit élvezhetőbbé vált az amúgy kiváló kiegészítő.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések