A legtöbb javítás természetesen a Panorama UI-hoz érkezett.
Ahogy azt az előző hónapban megszokhattuk: ha szerda, akkor már a kora reggeli órákban érkezik egy patch a CS:GO-hoz. Ennek a mérete változó: van, hogy csak nagyon néhány dolgot javítanak, van, hogy valami nagyobb kerül be, de általában kisebb bugfixekkel van tele a changelog. Ma sem volt ez másképp, a 40 MB-os frissítésben a legtöbb hibajavítás a Panorama UI-val volt kapcsolatos. De nézzük is, mit foglal magába az a 40 MB.
Játékmenet
- A GSI már a bomba információk lekérését is támogatja, ehhez a "bomb" "1"-et kell beírni a konfigurációs fájlba.
- A játék mostantól támogatja az observer szabadkamera információit, ha a "player_position" "1"-et bekapcsolták a konfigurációs fájlban.
- Bekerült a meccs végeredményeinek támogatása, amely bekapcsolható a "map_rounds_win" "1"-gyel.
Perfect World
- Néhány hangparancs karakterei nem jelentek meg rendesen a chatben, ez is javítva lett a kínai, Perfect Worldös verzióban.
Hang
- Javítottak a voice chat minőségén a lobbiban.
Panorama
- A cl_drawhud_specvote parancs letiltja a szavazási képernyő megjelenítését a nézőknek.
- Javítva lettek a szavazási felületen hibás karakterekkel megjelenő pályanevek (kínai nyelven).
- Módosították a nézőknél a játékospanel méretét a különböző HUD-méreteknél, hogy ne legyen átfedés a chattel.
- Ha a cl_hud_bomb_under_radar értéke 1 volt, nem jelentek meg rendesen a túszok ikonjai a radar alatt.
- A chat és a voice panel egymástól való távolsága némileg megváltozott.
- Néhány esetben (néző módban) a játékos neve és a fegyver neve takarta egymást, ez is javítva lett.
- A cl_radar_icon_scale_min maximum értéke 1,25-re módosult.
- Bekerült a spec_cameraman_set_xray konzolparancs, amivel a HLTV cameramen vezérelheti az X-Rayt. (1=HLTV cameramen vezérli, 0=néző vezérli)
Scoreboard javítások:
- A nagyszámú szervereken előfordult, hogy nem lehetett normálisan görgetni.
- Casual játékmódban a 20 játékos neve sokszor nem fért ki teljesen.
- Optimalizálva a teljesítmény, ha a maxround száma 30.
- A cl_mute_enemy_team kijelzésre kerül az avataroknál is.