Kalandjátékok; ha ezt a szót mondom biztos eszetekbe jut a Teltale, –ami arra kényszerült, hogy lehúzza a rolót.
Nem volt titok, hogy nem áll jól a szénája a cégnek –mivel az első Walking Dead óta nem termelt komolyabb profitot egyik játékuk sem–, de arra azért nem igazán számítottunk, hogy most mondanak csődöt.
A közel 250 fejlesztőből maradt 25 ember, ami valljuk be szinte semmire se elég. Először úgy volt, hogy legalább a Walking Dead-et lezárják, és a többi projektbe nem kezdenek bele –sőt, törlik őket– de kiderült, hogy még a húzócímüknek titulált zombis játékuk utolsó szériáját sem fejezik be. A stúdióban maradt majdnem két tucat ember a Netflixnek csinálja tovább a Minecraft: Story mode-ot, –utána esélyes, hogy ők is elválnak a stúdiótól.
Sokan rebesgetik az epizódikus játékok érájának végét, és sajnos jogosan. Egyre kevesebb döntés alapú játék jelenik meg, és azok se a legsikeresebbek. Viszont csak akkor jelenthetjük ki egyértelműen ennek a játékstílusnak a bukását, ha a Quantic Dream a süllyesztőben végzi, a Detroid Become Human, a Beyound Two Souls és a Heavy Rain alkotója, –ami nagyon reméljük, hogy egy jó pár konzolgenerációig nem történik meg.
Többek között a Netflixes Stranger Things játékot a Wolf Among Us-t kaszálták el a Walking Dead melett.