A Fortnite-ban áldás vagy inkább átok lenne a dinamikus időjárás?

A válasz közel sem egyértelmű, sok mindent ki lehetne hozni ebből a funkcióból!

A Fortnite pályája –még ha nem is tökéletes–, mindenképp egy nagyon jól kigondolt szerkezet! Az Epic Games rengeteg energiát öl abba, hogy a fegyverek mellett a pályát is egyensúlyban tartsa, például, hogy a Loot mennyiség kielégítő legyen mindenhol.

Az Epic tiltással jutalmazza azokat a konzolosokat, akik XIM adaptert használnak

A lépés egy létező problémát old meg, ami feltehetően egyre nagyobb méreteket öltött, ezért is volt rá szükség!

Észrevehettük már viszont, hogy a Fortnite nem rendelkezik egy olyan opcióval, ami a PUBG-ben például egész sokáig elérhető volt, –később pedig ismét visszakerült: ez a váltakozó időjárás! A Fortnite szigete rendelkezik nappalokkal és éjjelekkel, olyanra viszont sosem volt még példa, hogy essen rajta az eső, vagy homokvihar legyen, –legalábbis a safe zone-on belül nem!

Vannak harcosok, akik korábban feszegették már a dinamikus időjárás kérdését, az Epic viszont a játékosok számára is látható módon sosem foglalkozott vele. A funkció hátránya, hogy jobban leterhelné a gépeket, a változtatható textúra és effekt minőség miatt pedig jó eséllyel a profik, illetve a tryhardoló játékosok levennék a legalacsonyabbra a minőségét, ezzel is előnyt kovácsolva maguknak azokkal a játékosokkal szemben, akik a legnagyobb szinten hagyták az említett opciókat! Rendszerbarátnak, illetve praktikusnak egyáltalán nem nevezhető a dinamikus időjárás, –ám egy igencsak pozitív tulajdonsága mégis lenne neki!

A sziget és a játékmenet hangulatát igencsak megdobná! Képzeljünk csak el egy harcot Paradise Palms utcáin ahogy épp tombol egy gigászi homokvihar, a látótávolság pedig jelentősen lecsökken! De hasonló események történhetnének akár Wailing Woods-ban is, az erdő mélyén egy villámokkal és dörgésekkel teli vihar teljesen más köntösbe ültethetné a játékmenetet!

Fontos viszont megjegyezni, hogy –még ha nem is ebben a formában–, de az eltérő időjárás már elérhető a játékban, amikor a viharban futunk természetesen fúj a szél és szakad az eső, tehát nem is lenne olyan nehéz átültetni a safe zone-on belüli játékmenetbe ezt a mechanikát.

A hangulaton túl azonban egyéb funkciókat is tartalmazhatnának a különféle időjárások, egy esetleg Dynamic Weather LTM keretein belül nagyszerű szórakozási lehetőséget biztosítanának az olyan elemek, mint például a különösen erős szélben kinyitható gliderek, vagy épp a verőfényes napsütésben kapott gyógyulás! Azt már megszokhattuk, hogy az Epic merőben másképp csinál mindent, mint a PUBG Corp., –de a változó időjárás talán megérne egy újabb meetinget, ha más nem, egy ideiglenes játékmód létrehozására!

Ti mit gondoltok, jó lenne valamilyen formában a dinamikus időjárás?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!