Újra átalakul a rúnarendszer, de nem úgy, ahogy szeretnénk, Ezrealre buffok várnak!

Újra átalakul a rúnarendszer, de nem úgy, ahogy szeretnénk, Ezrealre buffok várnak!

Sokan változásokat követelnek a rúnák kapcsán, de nem fogjuk megkapni őket, elmondták, hogy miért.

Legújabb posztjában Meddler megosztotta gondolatait a Nexus Blitz kapcsán, szóba kerültek az esetleges rúnaváltozások, hogy miért nem kapunk rá például fix páncél vagy mr átütést. Ezrealre is frissítések várnak még, mert nem teljesen elégedettek.

Nexus Blitz

Korábban már volt erről egy bővebb poszt, de Meddler összeszedte még egyszer a lényeget, röviden. A Nexus Blitz nagy sikereket ért el egy bizonyos körön belül, akik nagyon megszerették a játékmódot. Sajnos ez a kör végül kisebb lett, mint gondolták volna, így nem teszik állandó játékmóddá, legalábbis egyelőre. A 8.24-es frissítésben visszahozzák majd még egy kör tesztelésre, így az ünnepi időszak alatt nyugodtan kipróbálhatjuk, amikor nem szól közbe jó eséllyel a munka, vagy az iskola. Ezt követően összegzik majd még egyszer a tapasztalatokat és eldöntik, hogy mi legyen a sorsa. Sok visszajelzésre szeretnének reagálni a játékmódon belül, így kaphatunk például tiltásokat, amit sokan hiányoltak, az eseményeket és azok jutalmát is átnézik még egyszer, illetve az átláthatóságot.

Rúnaváltozások és azok miértje

Többen kérdezték a közösségből, hogy a korábbi rendszerben megszokott átütések, mint az armorpen, magicpen, illetve az azóta bevezetett lethality miért nem tűnik fel jobban a rúnákban, akár fix mennyiségben. Itt arra kell elsősorban gondolni, hogy a két rúnaág kombinációjának statjai miért nem adnak ilyet. Ez a kérdés alapvetően azért merült fel, mivel a preseasonben a rúnák olyan mértékben változnak, hogy nem a rúnaágaktól függően változik, hogy mit kapunk, hanem mi magunk választhatjuk ki a statokat, amiket szeretnénk.

Sok mindenből lehet választani, HP, AP, AD, támadási sebesség, stb., de a lethality és a magic pen nem lesz közötte. Az ötletet a közösségnek természetesen a régi rúnarendszer adta, viszont vannak aggályok.

A fix mennyiségű átütés sokkal nagyobb sebzéstöbbletet ad törékeny karakterekkel szemben, mint mondjuk egy tank ellen. Ezzel szemben az AD/AP nem tér el ennyire a célpont tankosságától függően, sokkal inkább semlegesek. Nem szeretnék rémálommá tenni a játékot újfent mondjuk a törékeny ADC-k számára. Emellett azt is fontos megjegyezni, hogy a mostani tárgyakat is aszerint egyensúlyozták ki, hogy a játékban egyébként nem lehet máshogy átütést szerezni, vagy csak ritka esetben, mint a Sudden Impact rúna a Domination ágon. Amennyiben megtennék, akkor például a Sorcerers's Shoes-t újra át kéne nézni a mágusok terén, az összes lethality tárgyat, hogy hasonló eredményt érjenek el. Egyszerűen nem éri meg felborítani a rendszert ennyire.

Akadnak másodlagos okok is. Ha kevesebb statot kell aktívan követni, azzal a kezelőfelület is átláthatóbb lesz mindenki számára, illetve nekik is könnyebb kordában tartani. Ahhoz, hogy megértsük és kiszámoljuk, hogy adott lethality mennyiség most több vagy kevesebb sebzést ad-e vagy sem sokszor nehezebb. 

Ezen okok miatt nem fogjuk ezeket viszont látni jövőre.

Ezreal

Kijött múlt héten a frissített Ezreal és azóta már összegyűlt elég adat ahhoz, hogy némi visszajelzést tudjanak adni róla a fejlesztők. Az AD vonallal jelenleg egész elégedettek, főleg amellett, hogy milyen sokan játszanak vele újra, ami általában rontja a teljesítményt a nagy számok törvénye alapján. Hiába a több tapasztalatlan játékos, úgy tűnik sikerült eltalálni az egyensúlyt ezúttal. Idővel esetleg picit erős lehet, ha ezek a játékosok több tapasztalatot szereznek, de egyelőre nincs gond vele.

Az AP vonal viszont gyengébb, mint szerették volna, sőt gyengébb, mint előtte. Emiatt a szintekért kapott W sebzést szeretnék növelni majd, mivel az AD Ezrealek am is ezt maxolják utoljára, míg az AP verziók kicsit több sebzéshez juthatnak. Ez a 8.22-re várható. Azért nem AP rátákkal buffolják inkább, mert így is elég fajsúlyos már a dupla Tear build, így indirekt módon az AD Ezrealeket is buffolnák a játék késői szakaszában. Nem akarják "kötelezővé" sem tenni a dupla Teart a jobb AP rátákkal, ezért maradt ez a megoldás.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!