Kicsivel a megjelenés előtt még kaptunk pár videót az arcunkba.
Rendszeres olvasóink pontosan tudják, hogy mennyire várjuk már a Call of Duty legújabb részét, amit október sikervárományos játékai közé választottunk, hiszen több szempontból is ígéretesnek tűnik. Az Activision az utolsó etapra rákapcsolt kicsit a játék marketingjére, ugyanis ezúttal közösségi tartalmakkal reklámozza a Black Ops 4-et, amiben streamerek és youtuberek egyaránt feltűnnek.
Összesen 8 ilyen videót készítettek, amik ugyan különböző hosszúságúak, de elég rövidek ahhoz, hogy bárki gyorsan végigdarálhassa őket. Egyébként egyáltalán nem meglepő húzás ez a kiadó részéről, hiszen már többször bebizonyosodott, hogy az igazán népszerű influencerek kiváló reklámarcai lehetnek a legújabb játékoknak.
Ugyanakkor örömteli hír, hogy már csak kicsivel több mint egy hét van a Call of Duty: Black Ops 4 megjelenéséig, ugyanis október 12-én (pénteken) jön ki a Treyarch játéka PC-re, PlayStation 4-re és XBOX ONE-ra. Addig meg kibírjuk valahogy, főleg, hogy ezen a héten már megkapjuk az új Assassins Creed-et.