Nem elég, hogy a tornyok változnak az előszezonban, a rúnák is átalakulnak több ízben!
A legújabb PBE frissítés igencsak vaskos lett, egyrészt a Riot bemutatott 5 új skint is, ezekből egyik a Diadalmas Orianna, amit szezon végén a legalább goldban végzettek és 2-es honorral rendelkezők kapnak majd. Ezen kívül két új Program skin jütt még LeBlanc-ra és Namira, illetve egy új skincsalád is bemutatkozott, a Praetorian, Fiddlesticks-nek és Graves-nek hála. Ezekről bővebben alább olvashattok.
Minden részlet, amit az új Oriannáról, Program és Praetorian skinekről látni kell!
Uacute;jabb sci-fi skinek érkeztek Orianna mellett a Program családba, illetve megjelent egy új vonal is, a Praetorian.
A PBE frissítés azonban nem csak külcsínt tartalmazott. Az új rúnarendszer és rengeteg előszezon újítás mellé két hősfrissítés és számos rúnaváltozás is érkezett. Érdemes megnézni, mert merőben megváltoztatják a dolgokat a rúnák terén.
Nagyon kijárt már ez a gyengítés neki, a végső képességének (World Ender) hatóidejét csökkentik 12-ről 10 másodpercre. Egy 1 v 1-es harcban ez túlzottan sok idő, hogy valakit ne lehessen megölni, a VB-n is láttunk erre példát.
Még mindig a passzívot (Gift of the Drowned Ones) finomítják, hogy nagyjából kordában tartsák a karaktert. Az eddigi 25-50%-os életerő visszatöltést a szürke csík alapján módosítják megint. Kapunk egy fix 80 HP-t, valamint bónusz AD-nk 8%-át, de ez nem lehet több, mint 60% összesen.
Most hogy a hősöket letudtuk, jöjjön az igazán izgalmas része a dolgoknak, vagyis az új és kevésbé új rúnák!
A Future's Market egy viszonylag ritkán használt rúna, pedig sok lehetőség rejlik benne. Ettől függetlenül ráférne egy kis erősítés, a Riot annyit módosít rajta, hogy már az első perc után használhatjuk, eddig csak 2 perc után lehetett.
Gondoljunk csak bele, ha egy perc után használható, akkor az ösvényre már 105 plusz arannyal mehetünk ki. Ez két plusz potit jelenthet, vagy akár egy control wardot.
A Time Warp Tonic is módosul. A mostani hatással szemben az új változat nem a potik időtartamát növeli meg, hanem ha egyet elfogyasztunk, akkor a teljes visszatöltött életerő mennyiségének felét azonnal megkapjuk, a többit pedig utána. Amíg a hatása alatt vagyunk, addig 5% mozgási sebességet is kapunk, viszont nem tudjuk azonnal aktiválni a következőt, meg kell várnunk, amíg a mostani hatása lejár.
Bár papíron jól hangzik és az "öngyilkos" Sion is szereti használni, alapvetően nem túl gyakran használt a Demolisher. Ennek oka, hogy ritkán tudunk 4 teljes másodpercet a torony alatt tölteni. Leginkább akkor erre van erre lehetőségünk, amikor már úgyis mindegy és döntjük a tornyot. Hogy könnyebb legyen használni 4-ről 3 másodpercre csökken az aktiválási idő.
Elköszönünk a Bone Platingtől, és valami más jön a helyére. Valahol fáj érte a szívem, de érthető is, nem teszi túl élvezetessé a játékot. Az új rúna nem más, mint a Shield Bash. Ha kapunk egy pajzsot, amíg tart a pajzs, a következő támadásunk egy hős ellen 5 - 39 (+1,5% bónusz HP) (+8,5% Pajzs mérték) bónusz adaptív sebzést okoz. Négy másodpercünk lesz aktiválni.
A Chrysalis gyengül, 50 helyett csak 40 HP-t ad a meccs elején, és a kapott adaptív AD is 9 helyett 6-ra, míg az AP 15-ről 10-re csökken.
Végezetül az Overgrowth is új hatást kap. "Szívd magadba a körülötted elpusztuló minionok és szörnyek életesszenciáját, mind 8. után kapsz 3 HP-t. Ha felemésztettünk 120 miniont vagy szörnyet, akkor plusz 2,5% maximális HP-val gazdagodunk.
Már csak egy dolog maradt, a Teleport. Fél másodperccel hamarabb érkezhetünk meg a helyszínre vele, ugyanis 4,5 helyett csak 4 másodperc az előkészítése.