Kilenc legendás küldetést kaptunk a Journey to Un'goro kiegészítőjében. Elemeztük a statisztikákat, amik nem túl bizalomgerjesztőek...
A Journey to Un'Goro legnagyobb dobása az egyedi küldetések bevezetése volt. Minden hős saját questet kapott, aminek teljesítése után valami egészen elképesztő jutalomban lehet részünk. Ezek a különleges kártyák teljesen új típusokat hoztak létre, amik több metán keresztül ott voltak az élmezőnyben. Nézzük meg, hogy mire képesek a questek és mi lehet a sorsuk az áprilisi rotációig!
Kilencen indultak el Un'Goro Craterből
A Hunter, a Shaman és a Warlock legendás küldetése a class stílusának megfelelő, de eredményesség tekintetében megkérdőjelezhető a létjogosultságuk. A Discard mechanika alapból képlékeny talajon mozog és a jutalom Nether Portal sem csábít arra, hogy erre építsük a győzelmünket. A Hunter rengeteg kis Raptorja jól mutat és egy kör alatt eláraszthatjuk vele az asztalt, de cserében csak a lényekre építhetünk, ami kevés a legtöbb esetben. A Shaman Murlocjai sokan vannak és jól működnek, de a Unite the Murlocs nélkül talán még jobb a pakli, ezért sem erőltetik a profi pakliépítők.
Ketten egy darabig tartották a lépést
A Paladin és a Druid küldetése első ránézésre könnyedén teljesíthető és a jutalom is illik a paklikba. Ezért is próbálkoznak még mindig a Galvadonra és a buffokra építeni off-meta deckeket. A Jungle Giants a Malygos / Recruit Druid változatokban szerepel, de ennél több egyelőre nincs benne. Malfurionnak a ramp és a laphúzásra van szüksége, hogy erős ellenfélként tartsuk számon, ebbe a stílusba meg nem illik bele a sok lény, amivel a questet tudjuk pörgetni.
Az apokalipszis négy lovasa
Háromszor adja a nerfkalapács vissza: ez lehetne a The Caverns Below mottója. Hiába gyengítették többször is, még mindig képes legend 1-re, ha értő kezekbe kerül és jó ellenfelek keresztezik az útját. Az Open the Waygate és az Exodia Mage összeillenek, mint két kicsi goblin ezért sem lehet soha leírni a Quest Mage-eket. A Quest Warrior nem volt igazán Control, inkább Midrange-nek nevezhető. Ez a változat azonban nem képes mit kezdeni a gyors paklikkal, mivel korlátozottak a megoldásai és csak a Tauntokban bízhat igazán. Ettől függetlenül, ha mindenképp Quest paklival akarunk választani, akkor Garrosh a mi hősünk a győzelmi arányok alapján. Népszerűségben vezet a Deathrattle Pruest, ami egy saját "Reno Jacksonnal" rendelkezik, sőt Zola the Gorgonnal kombózva kétszer is vissza tudunk menni 40 életerőpontra. Különleges és izgalmas pakli, de csak a quest önmagában nem az igazi, ezért is került bele Mecha'thun, amivel a leglassabb ellenfelek ellen is szinte garantált a győzelem.
A statisztikák alapján nem érdemes most egyik küldetésre épülő paklival sem játszani, hiába adnak valami egyedi és megismételhetetlen plusz élményt a Hearthstone-hoz.
Nektek melyik a kedvenc küldetésetek és jutalmatok?