Hamarosan megérkezik köreinkbe Neeko és természetesen rengeteget alakított a hősökön a Riot.
Két hete startolt el az előszezon a LoL világában, így a Riot egyértelmű célja az volt, hogy az újonnan érkező OP opciókat kicsit megnyirbálják. A rengeteg változás persze némi kételkedést is hagy maga után, így könnyen lehet, hogy a későbbiekben a patch B verziója is megjelenik, ahol csak balance változtatások lesznek majd a skinek és egyéb nyalánkságok helyett. De térjünk is vissza a jelenbe és az év utolsó rendes frissítésére:
A 8.24-es frissítésben érkezik Neeko, addig is róla megtudhattok jó pár információt az alábbi linkeken:
Mostantól a Q - The Darkin Blade nem sebez 0,1 AD rátával többet a szörnyekbe. Ez alapjáraton azért került be, hogy kicsit nagyobb teret adjanak a dzsungel Aatroxnak, ami végül teljesen besült, jelenleg pedig a középső ösvényes játékosok Smite-tal együtt használták ki az adott lehetőséget, a Riot pedig ezt nem akarta tovább engedni.
A W - Twilight Shroud mostantól 5/5,5/6/6,5/7 másodperc helyett 4/4,5/5/5,5/6 másodpercig tart majd, míg a ki-be járkálással mostantól maximum 2 másodpercig húzhatjuk ki az előbb említett időtartamot 3 helyett. Akalira ráférnek a nerfek, de most kicsiben próbálkozik a Riot.
Camille kezdő Attack Speedje 0.644 helyett 0.625-ra változik. Nagyon apró nerf, ámbár fontos lehet a karakter korai játékában.
Megérkeztünk az első igen komolyan átalakított karakterhez, akivel hasonló gondok merültek fel, mint általában Ryze-zal. Tökéletes a profik kezében és rengeteget tud adni a játékosoknak, de a Solo/Duo rankedben nagyon nehéz vele jól játszani, így az előbbi erejéből elvesznek, míg az utóbbihoz hozzáadnak:
A Q - Winds of War 70/85/100/115/130 mana helyett ⇒ 70/75/80/85/90 manába fog kerülni, míg a sebzése 50/80/110/140/170 +0.8 Ability Powerről 70/110/150/190/230 +0.9 Ability Powerre változik. Ezért cserébe viszont a flat sebzés teljesen kikerült a képből. Emellett még annyiban változik a Q képesség, hogy a max életerővel szemben 0 (+3% per 100 Ability Power) helyett 6 (+4% per 100 ability power) lesz.
Az E - Justice Punch 0,45 másodperc helyett már 0,4 másodperc alatt előrecsúszik, ami mellett még gyorsabb is lesz Galio, hisz 1900 helyett 2300-zal dashel oda. Emellett viszont 50%-kal kevesebbet sebez mindenkibe a hősökön kívül.
Az R - Hero's Entrance-nél elsősorban a megcélzott szövetséges nem kap a továbbiakban 20/25/30% (+8% / 100 Galio MR) alapján sebzés ellenállást. Másodsorban pedig a Ground Zero közepén lévő ellenfeleket nem fogja a hatás feldobni a továbbiakban (jelenleg 0,75 másodperc ez az érték).Ironikus módon pont a mindenki által kedvelt kis tudós tartja a legrendetlenebb labort, hisz ezúttal is jó pár bugot kellett kijavítani a turretekkel és a W-vel kapcsolatban is. Az Ultival elnyomott W-n viszont sebzésileg is alakítani kellett egy kicsit:
UPGRADE!!!'d W - Hextech Rocket Swarm
A maximális sebzése szintenként egyre nagyobb buffot kapott 499/687/862 ( +1.83 Ability Power ) helyett 503/697.5/892 (+1.83 Ability Power ) sebzést okoz majd az ultis W. Az első rakéták sebzése nem változott, viszont a 2,3,4,5 buffot, míg a 6-20 egy kisebb nerfet kapott.Illaoi már igen régen kiesett a pikszisből, így a Riot is úgy döntött, hogy egy kis buff kijár neki, így az E-je és az ultija is kapott némi Cooldown csökkentést. Az E - Test of Spirit 20/18/16/14/12 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre csökkent, míg az R - Leap of Faith 120/105/90 másodpercről 120/95/70 másodpercre csökkent.
A mémekkel ellentétben nem csak egy kis mozgási sebességtől esett el a karakter, hanem a W-je kapott egy komolyabb ütést, ami valamennyire lecsökkenti a karakter erejét a játék korai szakaszában. A W - Defiant Dance 16/15/14/13/12 másodpercről 20/18/16/14/12 másodpercre nőtt, 50% helyett már csak 40%-kal csökkenti a bekapott sebzést, végül, de nem utolsó sorban pedig a képesség elnyomása mostantól nem ad stacket az Ionian Fervorba, csak ha eltalálunk vele ellenfeleket.
Jax egy igazán érdekes pozícióban volt manapság, de az biztos, hogy a játék késői szakaszában nagyon erős volt, így egy kisebb nerfet kap az ultijára. Az R - Grandmaster's Might 100/160/220 -ról 100/140/180 sebzésre csökkent.
LeBlanc pont az ellentéte Jax munkásságának, hisz ő inkább a játék korai szakaszában volt túl domináns, így a W - Distortion kapott egy komolyabb Cooldown növekedését 14/13/12/11/10 helyett 18/16/14/12/10 lett.
Végül pedig a top lane babérokra törő Viktor kapott egy igen komoly nerfet a Q-jára, cserében erősítették a Death Rayt (E). A Q - Siphon Power 8/7/6/5/4 másodperc helyett 9/8/7/6/5 másodperces cooldownnal lesz ellátva, míg a korong sebzése 60/80/100/120/140-ről 50/65/80/95/110-re csökkent. Az E képesség AP rátája viszont megnőtt 0,5-ről 0,6-ra és a cooldown csökkent rajta 13/12/11/10/9 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre.
A továbbiakban pár animációt és egyéb problémát is megoldottak a fejlesztők, ahogy megérkeztek Anivia, Dr. Mundo, Gragas, Renekton és Teemo VFX/SFX frissítései is. Emellett a tárgyak, és egy bizonyos rúna is sokat változott, amiről egy másik cikkben olvashattok majd nálunk.