Hirdetés

A lehető legrosszabb értékelést kapta az Epic ügyfélszolgálata

Wolfi | 19/01/11 15:11
Cikk mentése

Állítólag csak a BBB 247 esetet szedett össze, ahol nem válaszoltak, –de ennél azért kicsit zavarosabb ez a sztori.

Hirdetés

Azt már az elején leszögezhetjük, hogy az Epic és a Fortnite ügyfélszolgálatával vannak gondok. Szinte teljesen mindegy, hogy milyen apropóból keressük fel őket, a kérdésünk, vagy kérelmünk süket fülekre talál. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem érdekli őket egyáltalán, hanem azt, hogy emberileg lehetetlen egy nap több millió, apróbb vagy nagyobb problémát megoldani a közösségnek. Ilyenkor fordul elő az, hogy egy-egy több száz dolláros véletlen vásárlás, vagy éppen egy lopott felhasználói fiók miatti kérelem egyszerűen nem jut el azokhoz, akikhez kéne. Az egyik legnagyobb ügyfélszolgálatokat értékelő cég pedig most jutott el odáig, hogy úgymond  jegyet adjon az Epic-nek. A bejelentésből kiderül, hogy a lehető legrosszabb –tehát "F" fokozatot– adott nekik a Better Business Bureau.

Természetesen itt még egyszer illik megismételni, hogy akármennyire is hivatalosnak tűnhet a cég neve, ez nem egy kormány által alakított szervezet, csak egy "non-profit" cég, akik próbálják jobbá tenni a cégek és a felhasználók közötti kapcsolatot. A non-profit szó nem véletlenül került idézőjelbe, hamarosan erre is kitérünk majd. Először viszont vizsgáljuk meg, hogy mit mondott pontosan a fent emlegetett cég:

"Az utóbbi egy évben 271 panaszt kaptunk, amiből 247 teljesen válasz nélkül maradt. A cég hatalmasat nőtt az elmúlt 12 hónapban, a leghíresebb játékuk pedig egyértelműen a Fortnite lett, amit 6 millióan követnek a Twitteren. Több esetben is véletlen vásárlásokról küldtünk nekik panaszt, amik rendszerint válasz nélkül maradtak. Megpróbáltuk megkeresni a céget, de kérdéseinkre nem válaszoltak."

A Kotakunak végül válaszolt az Epic, ahol az alábbiak hangoztak el:

"Az Epic Games semmilyen kapcsolatban nem áll a BBB-vel és minden onnan érkező panaszt átirányítottunk a Supportnak."

Különösen fontos kiemelni, hogy nem szeretnénk megvédeni az Epic Games-t, hisz az egyik leggyengébb pontjuk az ügyfélszolgálat, de érdemes megemlíteni azt is, hogy sokak szerint a BBB nem egy esetben fogadott el azért pénzt, hogy felturbózza egy-egy cégnek a jegyét. Ez a gaming világban egy igen ismert jelenség, hiszen elengedő pénzzel például akármelyik játékra rárakhatunk egy szép pecsétet arról, hogy az "XY" kritikusai az év indie játékának mondták, pedig könnyen lehet, hogy ki sem próbálták csak fogták a pénzt és futottak. Ettől függetlenül tényleg van hova fejlődni, –bár félő, hogy ez a BBB-től kapott jegy hidegen hagyja majd a gigacéget.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Hirdetés
A hozzászólás nincs engedélyezve
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?