Akár 30 bugfix is érkezhet a következő Fortnite patch-ben, a v8.20-ban

Akár 30 bugfix is érkezhet a következő Fortnite patch-ben, a v8.20-ban

Az Epic Games közzétett egy listát, amelyeken felsorakoztatták a betervezett bugfixeket.

Ismét véget ért egy hét, ami azt jelenti, hogy az Epic Games már gőzerővel készül a következő frissítésére, ami ezúttal ismét egy teljes értékű patch lesz, ugyanis jövőhéten a v8.20 érkezik. A nagy update-ek során mindig kapunk bizonyos változtatásokat, és rengeteg bugfixet.

Íme most egy lista cirka 30 hibajavításról, amelyek a következő frissítéssel érkezhetnek. Azért csak a feltételes jelző, mert a fejlesztők sem tudták 100%-osra mondani, hogy mindegyik befut majd.

Fegyverek és tárgyak

  • Javították a hibát, ami miatt a játékosok sebzést kaphattak a Clingerből falon keresztül, ha beleakadtak egy másik játékosba
  • Javították a hibát, ami megakadályozta, hogy lássuk a Glider item stack számát
  • Javítottak a gránátok röppályáját jelző vonalon is
  • Javították a hibát, ami miatt, ha beszálltunk egy járműbe a lufik hangeffektjét hallhattuk
  • Javították a hibát, ami miatt a lufik kötele a hátunkon maradt még ha el is fogyott a lufink
  • Javították a hibát, ami miatt a Pirate Cannonból néha eltérő irányba kezdtünk el repülni
  • Javították a hibát, ami megakadályozta, hogy használjuk a Pirate Cannont, ha más tárgy közelében voltunk
  • Javították a hibát, ami miatt a játékosok nem tudtak finoman célozni az ágyúval
  • Javították a hibát, ami miatt a Buried Treasure kincsesládája spawnolhatott a kezdőszigeten is

Gameplay

  • Javították a hibát, ami miatt a jég a lábunkról emote-olás közben nem törhetett le
  • A csapdák mostantól előbb a Ballert sebzik meg, nem pedig az utast
  • Javították a hibát, ami miatt a csapdák bele tudtak süllyedni a falakba, így nehezebben lehetett őket észrevenni
  • Javítottak egy ritka hibát, amikor knockolt állapotban a játékosok sérülékenyebbek voltak
  • Javították a hibát, ami miatt a kamera néha túl messzire mozdult, ha másik játékost kezdtünk követni

Teljesítmény

  • Javították a hibát, ami a gyenge szerver teljesítmény következtében szükségtelen mozgáskorrekciókat eredményezett
  • Javították az időnként előforduló szerver crash-t
  • Javítottak egy kicsit a Baller szerverekre gyakorolt terhelésén

Art + animation

  • Javították a hibát, ami miatt a Baller megsemmisülési animációja nem játszódott le

Audio

  • Javították a hibát, ami miatt néhány tárgy nem adta ki a megfelelő hangot, ha kidobtuk őket az Inventory-ból

UI

  • Javították a hibát, amikor a Main Menu ikonok elcsúsztak
  • Javították a hibát, ami miatt a Squad módnál nem lehetett Fill-re rakni a csapattárs sorsolást
  • Javították a hibát, ami miatt a Scope-ok vonalai elcsúsztak alacsony grafikai beállításnál

Spectating

  • Javítottak egy kameraváltással kapcsolatos hibát

Mobile

  • Javították a látómezőt a 21:9-es készülékeken
  • Javították a hibát, ami miatt a fegyverünk beragadva tüzelhetett
  • Javítottak egy kameranézettel kapcsolatos hibát
  • Javították a hibát, ami hibás elemeket jelenített meg editelés után
  • Javították a hibát, ami miatt a társunknak nem volt néha körvonala
  • Javították a hibát, ami miatt a minitérkép eltűnt a Victory Royale effekt közben
  • Javították a hibát, ami miatt a nyersanyag választás lehetősége nem volt elérhető, ha egy járműnek az utasai voltunk

Nem kis listát hoztak össze a fejlesztők, ha már csak a fele bekerül elégedettek lehetünk. A legújabb frissítés keddre várható, de egy-két nap csúszás előfordulhat. A heti új tárgyról egyelőre nincsenek információk, várhatóan ma éjjel leplezi majd le az Epic Games.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések