Viszlát killenkénti gyógyulás, helló trópusi gyümölcsök - Itt a v8.20

Viszlát killenkénti gyógyulás, helló trópusi gyümölcsök - Itt a v8.20

Többet nem kapunk hp-t és shieldet, ha megölünk valakit, de cserébe bejött egy olyan újdonság, amit még a negyedik szezonban leakeltek!

Nagyon úgy néz ki, hogy az Epic Games ismét átállt a szerdai patch napokra, hisz a 8.11 és most a 8.20 is a hét közepén érkezett meg. A 8.11-et nem nevezték tartalomfrissítésnek, de valójában túl sok újdonságot nem hozott, ellentétben a mai frissítéssel, ami igen grandiózusra sikerült. Nézzük is, hogy az új aréna mód és a Poison trap mellett mi érkezett a játékba.

Fegyverek és tárgyak

  • A Baller mostantól nem sebzi meg a játékosokat ütközés esetén  
    • A hátralökés vagy pattanó effekt viszont ugyanúgy marad
  • A jövőben érkező Baller változtatások:
    • Nincsenek megelégedve azzal, ahogy jelenleg a Baller operál, így a 8.30-tól kezdve lehet, hogy átlőhetünk az üvegén
      • Az üveg nélküli elemek viszont ugyanúgy felfogják majd a lövéseket
  • Siphon/alapanyag változtatás
    • A 7.40-ben bekerült pár Pop-Up kupáról jól ismert beállítás. Ezeket kielemezve arra jutottak, hogy túl agresszív játékmenetet biztosít és minden más stratégiát elnyom, így az összes alapmódban visszavonták ezeket a változtatásokat:
      • 50 HP vagy Shield ha megölsz valakit
      • 50/50/50 alapanyag eldobása halál esetén
      • 500/500/500 maximum alapanyag
      • Farmolási idő lecsökkentése 40%-kal
      • Ezek tudatában viszont érdemes megemlíteni, hogy a kompetitív játékmódokban tökéletesen működött a rendszer, így az új aréna módban ezek a változtatások maradnak!
  • Infantry Rifle
    • Átalakították a fegyver hitscan-jét, mostantól nem úgy lő, mint egy sniper, hanem úgy mint egy AR
    • 45/42 helyett 42/40 sebzést okoz majd
    • Ugyanúgy esik le a sebzése, mint a többi AR-nek
  • Poison Dart Trap
    • Uncommon ritkaságú
    • Falakra, plafonra és padlóra rakhatjuk le
    • Csak a földön találhatjuk meg
    • Maximum 3 kockányi területre képes ellőni
    • Aktiválás esetén kilő pár darts tűt, ami vízszintes esetben három kockányi területre lő el, míg függőleges esetben négy kockára lő el
    • Találat esetén a darts-ok ignorálják a páncélunkat és egy folyamatos DoT-ot raknak ránk
      • 10 HP-t vesz le minden Tick
      • Összesen 8 tick-et kell átvészelnünk 7 másodperc alatt
      • Ha egynél többször találunk el valakit, akkor nem sebez kétszer annyit a trap csak visszarakja 7 másodpercre a DoT-ot

  • Új tárgyak:
    • Banán
      • 5 HP tölt vissza
      • Csak a dzsungelben találhatjuk meg
    • Kókusz
      • Fák farmolásával szerezhetjük meg
      • Ugyanúgy 5 HP-t tölt, de maximum HP esetén Shield-et is tölthet
      • A dzsungelben és a sivatagban találhatjuk meg
    • Paprika (Ezt még a negyedik szezon magasságában leakelték az adatbányászok)
      • Ugyanúgy 5 HP-t tölt, de emellett 20%-kal megnöveli a sebességünket is 10 másodpercre
      • Csak a sivatagban találhatjuk meg
  • Javítottak a Buried Treasure-ön, hogy jobban lássuk merre is van az elásott kincs
  • Javítottak az ágyún
    • Javítottak az ágyú modeljén, hogy minden alkalommal bele lehessen ülni
    • Arrébb rakták a "sofőr" ülést
    • 200 egység helyett 250 egység távolságban robban fel az ágyúgolyó vagy éppen a játékos
    • Kevésbé lök vissza tüzelés esetén az ágyú
  • Alakítottak a Lega és Epic Pump elővételén, hogy megegyezzenek az Uncommon és Rare verzióval

Új LTM: Floor is Lava

  • A láva szépen lassan elkezd emelkedni a pálya alacsonyabb területeiről, érkezz le és lootolj gyorsan.
  • Részletek:
    • Néhány perccel a meccs kezdete után a láva elkezd emelkedni
    • A láva állandó sebességgel emelkedik
    • Ha hozzáérsz a lávához közvetlenül a hp-dba kapsz sebzést és megdob téged
    • Tudunk építeni a lávára
    • A játékosok kapnak némi nyersanyagot minden másodpercben, ezzel segítve a játék azon szakaszát, amikor már mindent ellepett a láva

Játékmenet

    • Mostantól lefektetve is tudunk pingelni
    • Új üzenet került be, ha a láva miatt halunk meg
    • Megnövelték a robbanások láthatóságát
    • Megnövelték az Infinite dab idejét 13-ról 14 órára

Events

  • Új mód: Arena Game Mode (Solo és Duo)
    • Bármikor játszható, a cél pedig minél több Hype gyűjtése a magasabb ligákhoz, amivel exkluzív tournamenteket lehet feloldani, például a Fortnite World Cup Online Opens-t
    • Minden liga több Divisionre oszlik
    • Az egyre magasabb divíziókban egyre többe fog kerülni a busz útiköltsége
  • Új Tournament: Luxe Cup (március 30-31.; 100 ezer dolláros díjazás)
    • Duo játékmód
    • A részvételhez még az esemény kezdete előtt el kell érnetek a Contender League-et az Arena Mode-ban
    • Menetrend:
      • Március 30 - Round One minden bejutott játékossal
      • Március 31 - Round Two a Round One 3000 legjobb játékosával

Performance

Javítottak több bugot is, amikről korábban már szó volt, például a gyenge szerver teljesítmény esetén mostantól nem lesznek indokolatlan mozgások, illetve a szerverek ritka összeomlását is korrigálták.

Art+Animation

  • Hozzáadtak a játékhoz egy villámlás effektet

Audio

  • Újra dolgozták a hangerő beállítások lehetőségeit
  • A spectatelő játékosok számára a lépéshangok mostantól halkabbak

UI

  • Változtattak az internet kapcsolati grafikonon
  • A Battle Pass oldalán ha lefelé görgetünk, akkor mostantól jobbra mozog a csúszka

Mobile

  • Mostantól a gombok támogatják a nyomva tartott fegyvercserét
  • A Voice Chat visszatért az iOS készülékekre
  • Az Emote gomb újbóli megnyomásával a legutolsó emote játszható le
  • Frissítettek a Baller gomb ikonján
  • Frissítettek a készülék töltöttségi ikonján is
  • A Net Debug statisztikák mostantól mozgathatóak a HUD Layout Toolba

Creative

Mostantól zombikat is betehetünk a pályára, egyszerre maximum 20-at

Végezetül pedig bejött egy csomó olyan bugfix, amit korábban beígértek.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!