Többet nem kapunk hp-t és shieldet, ha megölünk valakit, de cserébe bejött egy olyan újdonság, amit még a negyedik szezonban leakeltek!
Nagyon úgy néz ki, hogy az Epic Games ismét átállt a szerdai patch napokra, hisz a 8.11 és most a 8.20 is a hét közepén érkezett meg. A 8.11-et nem nevezték tartalomfrissítésnek, de valójában túl sok újdonságot nem hozott, ellentétben a mai frissítéssel, ami igen grandiózusra sikerült. Nézzük is, hogy az új aréna mód és a Poison trap mellett mi érkezett a játékba.
Fegyverek és tárgyak
- A Baller mostantól nem sebzi meg a játékosokat ütközés esetén
- A hátralökés vagy pattanó effekt viszont ugyanúgy marad
- A jövőben érkező Baller változtatások:
- Nincsenek megelégedve azzal, ahogy jelenleg a Baller operál, így a 8.30-tól kezdve lehet, hogy átlőhetünk az üvegén
- Az üveg nélküli elemek viszont ugyanúgy felfogják majd a lövéseket
- Nincsenek megelégedve azzal, ahogy jelenleg a Baller operál, így a 8.30-tól kezdve lehet, hogy átlőhetünk az üvegén
- Siphon/alapanyag változtatás
- A 7.40-ben bekerült pár Pop-Up kupáról jól ismert beállítás. Ezeket kielemezve arra jutottak, hogy túl agresszív játékmenetet biztosít és minden más stratégiát elnyom, így az összes alapmódban visszavonták ezeket a változtatásokat:
- 50 HP vagy Shield ha megölsz valakit
- 50/50/50 alapanyag eldobása halál esetén
- 500/500/500 maximum alapanyag
- Farmolási idő lecsökkentése 40%-kal
- Ezek tudatában viszont érdemes megemlíteni, hogy a kompetitív játékmódokban tökéletesen működött a rendszer, így az új aréna módban ezek a változtatások maradnak!
- A 7.40-ben bekerült pár Pop-Up kupáról jól ismert beállítás. Ezeket kielemezve arra jutottak, hogy túl agresszív játékmenetet biztosít és minden más stratégiát elnyom, így az összes alapmódban visszavonták ezeket a változtatásokat:
- Infantry Rifle
- Átalakították a fegyver hitscan-jét, mostantól nem úgy lő, mint egy sniper, hanem úgy mint egy AR
- 45/42 helyett 42/40 sebzést okoz majd
- Ugyanúgy esik le a sebzése, mint a többi AR-nek
- Poison Dart Trap
- Uncommon ritkaságú
- Falakra, plafonra és padlóra rakhatjuk le
- Csak a földön találhatjuk meg
- Maximum 3 kockányi területre képes ellőni
- Aktiválás esetén kilő pár darts tűt, ami vízszintes esetben három kockányi területre lő el, míg függőleges esetben négy kockára lő el
- Találat esetén a darts-ok ignorálják a páncélunkat és egy folyamatos DoT-ot raknak ránk
- 10 HP-t vesz le minden Tick
- Összesen 8 tick-et kell átvészelnünk 7 másodperc alatt
- Ha egynél többször találunk el valakit, akkor nem sebez kétszer annyit a trap csak visszarakja 7 másodpercre a DoT-ot
- Új tárgyak:
- Banán
- 5 HP tölt vissza
- Csak a dzsungelben találhatjuk meg
- Kókusz
- Fák farmolásával szerezhetjük meg
- Ugyanúgy 5 HP-t tölt, de maximum HP esetén Shield-et is tölthet
- A dzsungelben és a sivatagban találhatjuk meg
- Paprika (Ezt még a negyedik szezon magasságában leakelték az adatbányászok)
- Ugyanúgy 5 HP-t tölt, de emellett 20%-kal megnöveli a sebességünket is 10 másodpercre
- Csak a sivatagban találhatjuk meg
- Banán
- Javítottak a Buried Treasure-ön, hogy jobban lássuk merre is van az elásott kincs
- Javítottak az ágyún
- Javítottak az ágyú modeljén, hogy minden alkalommal bele lehessen ülni
- Arrébb rakták a "sofőr" ülést
- 200 egység helyett 250 egység távolságban robban fel az ágyúgolyó vagy éppen a játékos
- Kevésbé lök vissza tüzelés esetén az ágyú
- Alakítottak a Lega és Epic Pump elővételén, hogy megegyezzenek az Uncommon és Rare verzióval
Új LTM: Floor is Lava
- A láva szépen lassan elkezd emelkedni a pálya alacsonyabb területeiről, érkezz le és lootolj gyorsan.
- Részletek:
- Néhány perccel a meccs kezdete után a láva elkezd emelkedni
- A láva állandó sebességgel emelkedik
- Ha hozzáérsz a lávához közvetlenül a hp-dba kapsz sebzést és megdob téged
- Tudunk építeni a lávára
- A játékosok kapnak némi nyersanyagot minden másodpercben, ezzel segítve a játék azon szakaszát, amikor már mindent ellepett a láva
Játékmenet
- Mostantól lefektetve is tudunk pingelni
- Új üzenet került be, ha a láva miatt halunk meg
- Megnövelték a robbanások láthatóságát
- Megnövelték az Infinite dab idejét 13-ról 14 órára
Events
- Új mód: Arena Game Mode (Solo és Duo)
- Bármikor játszható, a cél pedig minél több Hype gyűjtése a magasabb ligákhoz, amivel exkluzív tournamenteket lehet feloldani, például a Fortnite World Cup Online Opens-t
- Minden liga több Divisionre oszlik
- Az egyre magasabb divíziókban egyre többe fog kerülni a busz útiköltsége
- Új Tournament: Luxe Cup (március 30-31.; 100 ezer dolláros díjazás)
- Duo játékmód
- A részvételhez még az esemény kezdete előtt el kell érnetek a Contender League-et az Arena Mode-ban
- Menetrend:
- Március 30 - Round One minden bejutott játékossal
- Március 31 - Round Two a Round One 3000 legjobb játékosával
Performance
Javítottak több bugot is, amikről korábban már szó volt, például a gyenge szerver teljesítmény esetén mostantól nem lesznek indokolatlan mozgások, illetve a szerverek ritka összeomlását is korrigálták.
Art+Animation
- Hozzáadtak a játékhoz egy villámlás effektet
Audio
- Újra dolgozták a hangerő beállítások lehetőségeit
- A spectatelő játékosok számára a lépéshangok mostantól halkabbak
UI
- Változtattak az internet kapcsolati grafikonon
- A Battle Pass oldalán ha lefelé görgetünk, akkor mostantól jobbra mozog a csúszka
Mobile
- Mostantól a gombok támogatják a nyomva tartott fegyvercserét
- A Voice Chat visszatért az iOS készülékekre
- Az Emote gomb újbóli megnyomásával a legutolsó emote játszható le
- Frissítettek a Baller gomb ikonján
- Frissítettek a készülék töltöttségi ikonján is
- A Net Debug statisztikák mostantól mozgathatóak a HUD Layout Toolba
Creative
Mostantól zombikat is betehetünk a pályára, egyszerre maximum 20-at
Végezetül pedig bejött egy csomó olyan bugfix, amit korábban beígértek.