Rocket League - Plusz statisztikával és a 11. szezon jutalmaival érkezik az új évadot felvezető frissítés

Lezárul a 11. szezon, elkezdődik a 12., érkezik a Rocket Pass 4, és ez még nem is minden!

Beharangozták és eljött, a mai nappal hivatalosan is véget ért a 11. szezon. 19:00-tól pedig ismét belevethetjük magunkat a kompetitív játékba, ugyanis már a 12. szezon veszi kezdetét. De előbb vegyük is át gyorsan, miről lesz szó a cikkben:

  • Rocket Pass 4
  • 11. szezon jutalmai
  • Újdonságok a 12. szezontól

Rocket Pass 4

A 11. szezonnal együtt a Rocket Pass 3 is véget ért. Megállás ellenben nincsen: augusztus 28.-án elkezdődik a Rocket Pass 4. Az előzőhöz képest a kihívásokat már utólag is teljesítheted, azaz például a 3. héten kiadott feladatokat a 4., 5., vagy bármely későbbiben is megcsinálhatod. Ha pedig a Prémiumot később szerzed csak be, ez a prémium kihívásokra is igaz lesz.

11. szezon jutalmai

A szezon végén a Psyonix mindig egy játékon belüli itemmel jutalmazza a játékosokat a szezon végi rankjuktól függően. Ez a jutalom most boost lesz, és a legmagasabb elért rankod, illetve az összes alatta lévőnek a jutalmait is megkapod. Akik pedig a Grand Champion rankot is elérték, a nevük alá felszerelhetik akár a Season 11 Grand Champion feliratot. Az extra mód Grand Champion játékosai extra feliratot is kapnak, mint:

  • Season 11 RNG Champion (Rumble)
  • Season 11 Floor Destroyer (Dropshot)
  • Season 11 Dunk Master (Hoops)
  • Season 11 Blizzard Wizard (Snow Day)

Változások az új szezonban

Az új szezon soft resettel kezdődik el. 10 besoroló mérkőzést kell lejátszanod, hogy újrakalibráld a rankjaidat, legalább 5 megnyerése esetén nagyjából ugyanazon rankra is dob vissza.

Az autóra felszerelhető itemeknél, ha az adott elem festett, a színezés teljes neve megjelenik az item ikonjára írva. Ha az adott item egyszerre festett és certified, akkor két másodperces váltásokban lesz kiírva a festés színe, illetve hogy pontosan milyen fajta certified.

Az új szezontól három új statisztikai mutatóval leszünk gazdagabbak. Ezek a High Five: ha gólt rúgtok, és a levegőben repülve kilökitek egymást egyik csapattársaddal; Low Five: ha gólt rúgtok, és a földön gurulva kilökitek egymást; illetve a Swish Goal, azaz ha Hoops játékmódban új lősz gólt, hogy az nem hozzá sem a gyűrűhöz, sem a backboardhoz. Az első kettő bármely játékmódban érvényes, míg az utóbbi csak a kosárlabda módban.

A játék audiófájljaiban is történtek fejlesztések, frissítések. A fejlesztők várakozásai szerint a játék hangfájljai a jövőben még szebben fognak hangzani, azaz jobb lesz a minőségük.

Ezen kívül történtek hibajavítások is, például a következők:

  • A mérkőzés végi XP-elszámolás ablakban, ha Rocket Pass Premiumod volt, az "XP-csík" színe nem volt megfelelő. Most már az lesz.
  • Double Goal és Tokyo Underpass pályákon nem jó színben jelent meg a "védd a kapudat" szimbolizáló pajzs a gólvonalon. Ez javítva lett.
  • Xbox One konzolon a folytatásban a Slash Beam III boost többé nem okoz FPS-csökkenést.
  • Valamint Nintendo Switchen időnként olyan audiófájlok kerültek lejátszásra egy-egy szituációban, amely indokolatlan, vagy oda nem illő volt. Ez már nem lesz így.
  • Végezetül pedig a különböző Paint Finish elemek a Werewolf nevű autón jól fognak megjelenni.

A fejlesztők ezen kívül pedig ígéretet tettek, hogy kijavítanak olyan problémákat, minthogy: a Farmstead nevű pályán jelenleg nem átlátszó a backboard, ha épp rajta gurulsz és eltakarja a fal a pályát; a Throwback Stadion közepén a labdaindikátor (azaz a labda alatti kör) jelenleg nem jelenik meg a kör egy bug miatt; vagy hogy ingame bajnokság készítőjeként pillanatnyilag nem tudsz nézőként csatlakozni a mérkőzésekhez.

Ti milyen rankon végeztetek az előző szezonban? Hogy tetszenek a változások? Oszd meg velünk hozzászólásban!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!