Ami az 16.0-s frissítés áttekintőjéből kimaradt - Evolve/Devolve mechanika változások!

Ami az 16.0-s frissítés áttekintőjéből kimaradt - Evolve/Devolve mechanika változások!

Az 16.0-s frissítés kapcsán az Evolve mechanika változásairól részletesebben is beszéltek a fejlesztők.

Az 16.0-s frissítés részleteit a napokban ismertettük veletek, csakhogy a Blizzard akkor még nem tért ki az Evolve mechanika pontos változtatásaira, de ezt most pótolták. A két legfontosabb új szempont, hogy ha egy nulla manás minionra nyomsz Devolve-t, akkor abból mostantól egy új nulla manás minion lesz, továbbá ha egy 10+ manás lényre használsz Evolve-t, akkor ugyan más, de megegyező mana költségű lényeket kapsz a folyamatból.

A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy a Devolve felhasználható például arra a célra, hogy egy magnetizált Target Dummy-ból egy teljesen új 0 manásat hozz létre, továbbá a Gianteket támadás után új másolatban idézheted vissza az Evolve segítségével, ami egyúttal jelenthet HP visszatöltést vagy épp Debuff eltávolítást.

Shirvallah, the Tiger esetében lehetségessé válik, hogy támadás után Evolve-ot tolhass rá, aminek hála megismételheted a támadást, így egyrészt kétszer támadhatsz vele egy kör alatt, másrészt 14 HP-t tölthetsz vissza a hősödnek. Végül, de nem utolsó sorban a felesleges Tauntot is eltávolíthatod a 0 és 10+ manás lényekről a Devolve használatával.

"A transzformáló lapok, mint például az Evolve vagy a Devolve, amik használatával egy véletlenszerű eggyel drágább vagy épp olcsóbb miniont hozhatsz létre, mostantól mindenképp egy új miniont generálnak, még akkor is, ha a kijelölt mana tartományban nem létezik minion. Mostantól az új minion az eredetihez mana költségben legközelebb eső lehetséges variánsból kerül ki."

Az idézet a Blizzard hivatalos közleményéből arra utal, hogyha például egy nulla manás minionra nyomod el a Devolve spellt, akkor nem kaphatsz mínusz egy manás lapot, hiszen ilyen nem létezik, így ilyenkor mana költségben azonos, azaz 0 manás miniont kapsz. Ugyanez igaz Sirvallah, the Tiger esetében is, így mivel nincs 26 manás minion a játékban -legalábbis jelenleg-, ezért például egy Mutate után egy új Shirvallah-t kap a játékos.

Nektek mi a véleményetek az új Evolve/Devolve mechanikáról? Ésszerűbbnek ítélitek, mint a korábbit?

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!