Érdekes statisztikát állított össze egy Fortnite edző.
A 2019-es Winter Royale több tekintetben is komolyan felzavarta az állóvizet; első körben a verseny díjazása tette különlegessé, a Epic Games mintegy 15 millió dollárt szórt szét a három nap alatt. Ezután bemutatták a formátumot, miszerint a három nap, három különböző játékstílust igénylő pontrendszerrel kerül megrendezésre. Végül pedig az eseményhez érkezve mindezt megfejelték egy glitchcsel, ami az egész versenyt tönkretette.
Ettől függetlenül hatalmas számú játékost mozgatott meg ez a Winter Royale is, a Wave Esports Fortnite edzője, Arcane készített egy kimutatást a verseny első napjáról. Magasan Európában volt a legtöbb játékos, mind PC-n, mind konzolon, ezért is volt az, hogy a nyeremény itt volt a legmagasabb az összes régió közül. Persze ez egy ördögi kör, hiszen a sok versenyző sok pénzt jelent, de a sok pénz még több versenyt vonz.
Ebből a listából jól látható, hogy EU mennyire dominált az induló játékosok tekintetében, az pedig főleg meglepő, hogy mennyien vettek részt konzolról.
A League of Legends-ben már híressé vált EU > NA ábrázolás Arcane információ szerint Fortnite-ban is igen helytálló, ugyanis az NAE versenyein résztvevő EU játékosok sokkal eredményesebbek voltak, mint fordítva. Európában mindössze 1-2-re tehető a top 30-ba bejutó amerikaiak száma, míg fordítva ez bőven 10 fölött van.
További érdekesség egyébként, hogy a Fortnite vb selejtezőin mintegy 40 millió játékos indult, a Winter Royale ehhez képest elég karcsú számokkal rendelkezik, az első nap nagyjából 1,3 millió emberről beszélhetünk Arcane adatai szerint. Persze, a vb idején a kompetitív Fortnite még sokkal nagyobb durranás volt, a tét is kétszer ekkora volt, no meg nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy a Winter Royale nagyon közel volt már az ünnepi időszakhoz.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!