Három szoros és egy borzasztóan egyoldalú meccset láttunk az ötödik mérkőzésnapon.
A héten ismét bepótoltak a csapatok egy elmaradt meccset. A KmK és a Budapest Five most játszotta le a mérkőzésüket még a harmadik meccsnapról, viszont a Salamander és a GIWU összecsapás új időpontot kapott, így a K&H MNEB ötödik fordulójában is négy meccset láthattunk. Nézzük milyen eredmények születtek.
KmK CS-GO vs Budapest Five
Kitiltott pályák: Nuke (KmK), Mirage (BP5), Train (KmK), Dust2 (BP5), Vertigo (KmK), Overpass (BP5)
Mindkét csapatnak fel kellett ébrednie a téli álmából, a KmK ugyan megszerezte első pontjai múlthéten, első három mérkőzésük után azok az egyetlen pontjaik. Mindketten két mérkőzést játszottak ma, mindketten a hat pont megszerzésére hajtottak, de ehhez először egymást kellett legyőzniük.
Inferno volt a meccs helyszíne és sokáig úgy tűnt, hogy egyik csapat sem tud igazán elhúzni a másiktól. A KmK kezdett jobban, 3 fegyveres körrel azonnal felzárkózott melléjük a BP5, de nem tudták átvenni a vezetést. A terroristák tudták építeni az előnyüket, egészen a félidőt jelentő 10-5-ös eredményig.
Nem volt túl effektív a BP5 védelme, hiába a nemrég hozzájuk csatlakozott edző, a KmK mix felállásának gyors és halálos körei nem volt válaszuk. Támadóként már másik oldalát mutatta a BP5 ötöse, de a KmK még így is meg tudta őket lepni és lehozták az eco körüket is, kétszer is. Cserébe a BP5 játékosok kezeiben is jól sültek a pisztolyok, foggal körömmel kapaszkodtak az egyenlítésbe. A legfontosabb fragek, a meccset eldöntő 1v1 párharcok viszont rendre a KmK oldalán landoltak, így 16-9-cel a KmK nyerte meg a mérkőzést.
Genesis Gaming vs Budapest Five
Kitiltott pályák: Inferno (Genesis), Mirage (BP5), Overpass (Genesis), Dust2 (BP5), Vertigo (Genesis), Train (BP5)
Múlthéten nagy pofonba szaladtak bele gabessonék, a Békéscsabai e-sport Egyesület győzelmére nem igazán számítottak. Talán ennek is betudható az, hogy most dobták a magyar csapatok között népszerű pályákat és Nuke-ra vitték a küzdelmet. A bökők ezúttal a BP5 kezekben voltak élesebbek, annak rendje és módja szerint be is választották magukat CT-be sebiék.
A sorozatos CT körök közé azért a Genesis is beszúrta a magáért, 8 kör után 4-4-ről folytatódott a meccs. Nem igazán voltak túlgondolva a T körök, erőből játszottak kolorék és ez működött is. Szinte minden körben bevették rámpát, onnan pedig már megnyílt az út B-re és a nyertes kör felé.
9-6-tal fordultak a csapatok, Nuke-on meglehetősen ritka, hogy valaki T-ből szerzi meg magának a vezetést. Nem lehetetlen persze, de a legtöbb játékos a CT oldalt preferálja. Ráadásul a Genesis ott folytatta a második félidőben, ahol az elsőben abbahagyta. Megnyerték a pisztolykört védekezőként és gyakorlatilag ecoból ecoba hajszolták a BP5 játékosait. Bár a BP5 tudott szépíteni, végül 16-11-gyel a Genesis Gaming került ki nyertesként a meccsből.
KmK CS-GO vs LvLUP Esport
Kitiltott pályák: Train (KmK), Mirage (LvLUP) , Overpass (KmK), Dust2 (LvLUP), Vertigo (KmK), Nuke (LvLUP)
A GIWU elleni győzelem után két vereségbe szaladt bele az LvLUP. Sokan vártak tőlük jó kezdést, ez nem jött össze, de a folytatás még lehet jó. Nagy potenciál van Zencuékban, a KmK viszont nyertes meccsről érkezett, vitte őket tovább az áradat.
Agresszívan és szemtelenül kezdték meg Inferno CT oldalát és ez működött is nekik. Gyakorlatilag futószalagon szállították a CT köröket, teljes felszereléses és pisztolyos körök ellen is. Idővel kezdte megbosszulni magát a túlzott agresszivítás, zárkózott néhány kört az LvLUP, de a 15. körhöz érve így is a KmK neve mellett volt több pont.
Ahogy a BP5 ellen, úgy most is 10-5-tel fordultak a csapatok. Nem volt lehetetlen innen visszahozni az LvLUP játékosainak, de a borzasztó gyors és erős támadásokat játszó KmK ellen nem igazán volt megfelelő védelmük. Ha nehezen is, de csak sikerült megnyerniük néhány kört, főleg, hogy a KmK mintha elfelejtette volna megvédeni a már csipogó C4-et. Több körben is eljutottak a bomba élesítéséig, de aztán még a számukra ember előnyös helyzeteket is el tudták bukni.
Két környi távolságra került az LvLUP az egyenlítéstől, ám az legfontosabb párharcokat végül nem tudták megnyerni. 16-12-es végeredménnyel zárta rövidre a meccset a KmK csapata. Ezzel pedig a mai maximális hat pontból mind a hatot megszerezték.
WiLD MultiGaming vs Békéscsabai E-sport Egyesület
Kitiltott pályák: Nuke (WiLD), Overpass (BEE), Dust2 (WiLD), Train (BEE), Vertigo (WiLD), Inferno (BEE)
A WiLD és a sokaknak meglepetést okozó Békéscsabai E-sport Egyesület mérkőzése volt az este utolsó összecsapása. Múlthéten senki sem hitte volna, hogy a BEE elveri a Genesist, mégis így történt. Valami hasonló bravúr lebeghetett most is gubiék szeme előtt.
A pálya ugyanaz volt, mint a Genesis ellen. Kolorék ellen nyertek Mirage-on a békéscsabaiak, de a WiLDnak sem rossz pályája. A vadak nyerték meg a késkört, utána pedig a védekező oldalt választották hussaRék. A pisztolyok egyértelműen a WiLD oldalán dörrentek szebben, de a force bejött a BEE csapatának és azonnal ki tudtak egyenlíteni.
Nem volt rossza tűzerő a BEE oldalán, ám sokadjára sem működött a force körük, a WiLD négy körrel is el tudott húzni. 5-1-ről kellett zárkóznia a Békéscsabai E-sport Egyesületnek, ezúttal már teljes felszereléssel, de ez sem működött túl jól.
Fejben és skillben is jobbak volt a WiLDosok, egyszerűen nem tudott kört nyerni a BEE. Előkerültek a fun fegyverek, crazyd33r magozóval osztotta az ólmot és nagyon gyorsan elértünk a félidőt jelentő 14-1-es WiLD MultiGaming vezetéshez. Nincs lehetetlen, innen is vissza lehet jönni, de most nem úgy osztották a BEE lapjait. A pisztolykörös szépítés meg lett, de két kör múlva, 16-2-es végeredménnyel megnyerte a meccset a WiLD.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!