Persze a matricákon kívül rengeteg hasznos javítást is kaptunk.
Rég volt már patch, mostanában mindig csak arról hallottunk, hogy mik jöhetnek majd esetleg a következő frissítéssel, miken dolgozik a Valve. Javított gránátok, texture streaming, ezek egy része most tényleg megérkezett és még menő, új matricákat is csomagoltak melléjük.
Játékmenet
- új ikon jelzi mostantól a C4 robbanás miatt meghalt játékosokat
- a kifagyott játékosok mostantól nem kapnak sebzést
- a repülő gránátok kevésbé akasztják meg mostantól a játékosokat, amennyiben azok eltaláljak őket
- javítottak a gránátok ütközésmodelljén, sokkal pontosabban pattannak mostantól a játékosok lábainak közelében is, és annak is kevesebb a valószínűsége, hogy a gránát átrepül az ajtón, amennyiben áll egy játékos az ajtó mögött
Renderelés
- a holo matricák renderelése néha furcsa hibába torkollott, ezt most kijavították
- kijavították a hibát, ami azt okozta, hogy a széles képarányok esetében, mint például a 21:9, hibásan, villogva jelentek meg az árnyékok
- javítottak a karaktere modellek és számos más textúra renderelési folyamatán is
- az eddig csak bétában elérhető "Texture Streaming" beállítás mostantól bárki számára elérhető
UI
- új, az Anubis pályát bemutató menühátteret kaptunk
- sőt, mostantól könnyedén választhatunk magunknak hátteret a menübe, a hivatalos opciók közül (egyéni hátteret továbbra is változatlanul lehet beállítani - a szerk.)
- javítottak számos a matricákhoz kapcsolódó hibát
Warhammer 40,000
- új matrica kapszulát kaptunk, mostantól a Warhammer 40,000 világából származó matricákkal is teleragaszthatjuk fegyvereinket
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!