Rajongók megszavazták mit kellene megváltoztatni a FIFA 21-ben

Rajongók megszavazták mit kellene megváltoztatni a FIFA 21-ben

Az egyik oldal megszavaztatta a közösséget, hogy mégis mit módosítanának az aktuális részben, és az egyik opció óriási fölénnyel nyert.

Minden évben az a helyzet, hogy a játékosok reménykednek egy minden eddiginél kiválóbb FIFA játékban. Aztán ez az elvárás lecsökken és átalakul, majd annyi marad belőle, hogy legalább az előző évben látottaktól legyen valamivel jobb. Ezt talán most sikerült összehoznia az EA Sportsnak, viszont kétségtelen, lenne mit finomítani a 21-en is. Amit nagyon sokan szeretnének, az a script eltűnése, ami nem csoda, hiszen elvileg nem lehet tudni miként befolyásolja a meccseket, ráadásul az EA-nek ebből most már komolyabb problémája is van.

Egyes részei pedig tényleg nagyobb odafigyelést, több tesztelést vagy esetleg teljes ráncfelvarrást igényelnének. A sebesség, a védekezés, a lövések, a kontaktok sok esetben furcsa jelenségeket produkálnak. Ennek orvoslására a fejlesztők jó néhány patchet kidobtak már, és a szóhasználat nem véletlen, időnként tényleg úgy tűnik, hogy fabatkát sem ér vagy szimplán az érdektelen és haszontalan dolgokat variálják.

Most az egyik nagyobb, FIFA-val foglalkozó oldal tett közzé egy szavazást, melyben 6200-an vettek részt. A kérdés az volt, hogy mit változtatnának meg a játékba, ha tehetnék. Közben azért illik megemlíteni, hogy a next-gen verziója is kijött a FIFA 21-nek, tehát már lehet váltani, és a meccsek felvezetése, illetve a látvány egész pofásra sikeredett, azonban a legtöbbek szerint a játékmenetben nem igazán érezhető nagy különbség.

Alapvetően négy lehetőség közül tudtak választani, bár azért lehet, hogy többeknek megfordul még 1-2 terület a módosítandóak közül. Ebben az esetben tehát a passzolás, a lövés, a védekezés, illetve a kapusok lettek megemlítve, és mint kiderült toronymagasan a Defending, vagyis a védekezés vitte a prímet.

Úgy tűnik, hogy a játékosok nagy része a defenzív játékot alakítaná át. Ez már csak azért is érdekes, mert az elmúlt néhány update részeként jöttek már ilyen finomítások, például a mesterséges intelligencia által vezérelt automata blokkolásokat azért igyekeztek gyengíteni, de még így sem az igazi ezek szerint.

Talán amit még érdemes megemlíteni, hogy egyelőre a Frostbite motorból ennyit lehet mindössze kihozni, és ha minden igaz, akkor a FIFA 22-től kezdve már új grafikai motorral dolgozik az EA, így megvan az esély egy élethűbb és komplexebb játékra.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!