Így lett két kisebb fejlesztéssel sokkal félelmetesebb a Phasmophobia

Így lett két kisebb fejlesztéssel sokkal félelmetesebb a Phasmophobia

Az elmúlt napoknak DKnight két olyan funkciót helyezett el a játékban, mely az egész játékmenetre nagy hatást gyakorolt.

A Phasmophobiát számtalan alkalommal dicsértük már meg, hiszen egyszerűsége ellenére elképesztően szórakoztató élményt nyújt, baráti társaságok tökéletes party játéka lett a horrorkategóriában. Az egészet tetézi a tény, hogy többnyire egy ember keze munkája az egész játék, aki a nagy siker után még inkább motivált lett, és szuper minőségi munkát akar végezni a Phasmophobiával, így az még egy darabig marad early acces. Az új szellemek és pályák mellett viszont DKnight új mechanikákon is dolgozik, a hét elején például ténylegesen bekerült a játékba az, hogy a szellem már figyel a zajokra, így ha hunt során túl hangosan beszélünk, könnyen magunkra vonhatjuk a figyelmét.

Nemrég pedig ezt egy újabb dologgal fejelte meg, a szellemek most már képesek ajtókat, fülkéket, szekrényeket kinyitni, tehát az eddig voltaképp teljesen biztonságosnak tartott gardróbok egycsapásra már nem annyira betonbiztosak.

Persze a játékosok kezében is ott a lehetőség a küzdelemre, az ajtó ellentartásával meggátolható, hogy a szellem kiráncigáljon minket búvóhelyünkről.

Ez a két újdonság viszont drasztikusan emelte a játék alaphangulatát, ha netán játszottál vele korábban, és már ráuntál, vagy nem volt elég félelmetes, akkor érdemes lehet tenni vele egy újabb próbát. Fontos kiemelni, hogy a változtatások egyelőre az experimental verzióban érhetőek el, a fejlesztő a játékosok visszajelzései után dönti el, hogy bekerül-e mindez az élő játékba.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!