A jelek szerint a T-Mobil már nem szponzorálja a Call of Duty és Overwatch ligákat

A jelek szerint a T-Mobil már nem szponzorálja a Call of Duty és Overwatch ligákat

Mind a honlapokról, mind a promóciós anyagokról eltűnt a ligák egyik legnagyobb szponzorának logója.

A Dexerto fedezte fel, hogy a Call of Duty League és az Overwatch League egyik legnagyobb szponzorának, a T-mobil márkajelzése eltűnt a CDL és OWL honlapjáról, és a promóciós anyagokról is lekerült. A logó ugyanígy lekerült a New York Subliners játékosainak pulóveréről, ahogy az látható volt a múlt heti Stage V Major Tournament során.

A döntés hátterében bizonyára annak a Blizzard-Activison ellen indított per állhat, aminek következtében J. Allen Brack is benyújtotta lemondását a napokban. Bár se a T-Mobil se a Blizzard nem adott ki egyelőre hivatalos közleményt az esetről, de valószínűleg senki nem lepődne meg, ha tényleg a kialakult helyzet lenne a kiváltóok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Szerinted mi állhat a T-Mobil eltűnésének hátterében?

  • 60 %
  • 40 %
Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések