LoL: Befutott az új frissítés, itt van minden változtatás

LoL: Befutott az új frissítés, itt van minden változtatás

Már éles a szervereken a legújabb League of Legends frissítés, a 11.17-es LoL patch.

Bár a világbajnokság még messze van, a Riot Games számára ez lehet az a verseny, amire egy látványos, izgalmas és élhető metát kell összerakni. Ennek érdekében elkezdték olyan hősök finomhangolását, amelyek akár komolyabb szerepeket betölthetnek majd a Worldsön. Ezért kaphatott nerfeket például Viego, Graves és Irelia, de lehet ez volt az ok a Senna és Lissandra erősítések mögött. Az alábbiakban minden hős-, tárgy- és rúnaváltozást elolvashattok, amely a 11.17-es League of Legends frissítéssel érkezett.

11.17-es LoL frissítés hősgyengítései

  • Graves - End of the Line (Q): Manaköltség 60 manáról 80 manára növekedett
  • Irelia - Bladesurge (Q): A gyógyítás 12/14/16/18/20% AD-ról 8/10/12/14/16% AD-ra csökkent
  • Kayn - The Darkin Scythe (Shadow Assassin passzív): Bónusz mágikus sebzés 12-44%-ról 8-30%-ra változott szinttől függően
  • Leona - Eclipse (W): Bónusz armor és magic resist 20/25/30/35/40-ről 15/20/25/30/35-re csökkent
  • Viego
    • Az alaptámadások távolságát 225-ről 200-ra csökkentették
    • Sovereign's Domination (passzív): A testcserés gyógyítás mértékét 8% (+0,25 bónusz AD, +0,15 AP, +2,5% bónusz támadási sebesség) célpont max HP-járól 3% (+3% bónusz AD, +2% AP, +5% bónusz támadási sebesség) célpont max HP-jra változtatták
    • Blade of the Ruined King (Q): Az aktív sebzésében a bónusz növekedett, ugyanis a 75% kritikus esély módosítót 100%-ra növelték
    • Harrowed Path (E): A ködben mozgó Viegot 400 helyett már 450 távolságból felfedik
    • Heartbreaker (R): Lassítás hatóideje 0,5 másodpercről 0,25 másodpercre csökkent
  • Zed
    • Razor Shuriken (Q): Sebzés 100% bónusz AD-ról 110% bónusz AD-ra növekedett
    • Shadow Slash (E): Sebzés 80% bónusz AD-ról 65% bónusz AD-ra csökkent
    • Death Mark (R): Töltési idő 120/90/60 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedett

11.17-es LoL frissítés hőserősítései

  • Ekko - Z-Drive Resonance (passzív): Szörnyekre okozott sebzés 150%-ról 200%-ra növekedett
  • Evelynn - Last Caress (passzív): Töltési idő 140/110/80 másodpercről 120/100/80 másodpercre csökkent
  • Lissandra
    • Alap AD 53-ről 55-re növekedett
    • Ice Shard (Q): Manaköltség 60/65/70/75/80 manáról 55/60/65/70/75 manára csökkent
  • Nami
    • Alap HP 475-ről 490-re növekedett
    • Ebb and Flow (W): Manaköltség 70/85/100/115/130 manáról 70/80/90/100/110 manára csökkent
  • Senna
    • Kritikus sebzés 150%-ról 160%-ra növekedett
    • Absolution (passzív): Lelkek megjelenésének esélye minionok és kis szörnyek Senna által történő elpusztítása után 4,166%-ról 10%-ra növekedett
  • Teemo - Toxic Shot (E): Mágikus sebzés 11/22/33/44/55-ről 14/25/36/47/58-ra növekedett
  • Xayah
    • Double Daggers (Q): Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,25-0,1 másodpercre csökkent 0-215% bónusz támadási sebességtől függően
    • Featherstorm (R): Sebzés 125/250/375-ről 200/300/400-ra növekedett

Az egyéb hősváltoztatásokat, valamint a rúna- és tárgymódosításokat a következő oldalon találod!

11.17-es LoL frissítés egyéb hősváltoztatásai

  • Akshan
    • Going Rogue (W): Aksan nem tudja begyűjteni a Scoundreleket, miközben halott
    • Heroic Swing (E): Sebzés 30/55/80/105/130 + 10% bónusz AD-ról 30/50/70/90/110 + 17,5% bónusz AD-ra változott
    • Comeuppance (R): Töltési idő 15 másodpercről 5 másodpercre csökkent, ha megszakította valamilyen CC castolás közben Akshant
  • Amumu
    • Szintenkénti HP 80-ról 75-re csökkent
    • Szintenkénti armor 3,8-ről 3,5-re csökkent
    • Bandage Toss (Q)
      • Mostantól két töltettel rendelkezik a képesség 
      • Töltetek újratöltési ideje 16/15,5/15/14,5/14 másodperc lett
      • Sebzés 80/130/180/230/280 (+70% AP-ról) 70/100/130/160/190 (+85% AP-ra) változott
      • Két töltet ellövése között 3 másodpercnek legalább el kell telnie
    • Despair (W)
      • Alapsebzés másodpercenként 8/12/16/20/24-ről 12/16/20/24/28-ra növekedett
      • Maximális HP alapján történő sebzés másodpercenként 1/1.25/1.5/1.75/2% (+0.5% minden 100 AP után) a célpont max HP-járól 1/1.15/1.3/1.45/1.6% (+0.5% minden 100 AP után) a célpont max HP-jára változott
    • Curse of the Sad Mummy (R): Kábítás hatóideje 1,5/1,75/2 másodpercről 1,5 másodpercre csökkent
  • Gangplank
    • Trial by Fire (passzív): Bónusz mozgási sebesség 30%-ról 15-30%-ra csökkent szinttől függően
    • Parrley (Q): Mostantól távolsági alaptámadásként viselkedik (Ez többek között azt jelenti, hogy a Grasp of the Undying és a Divine Sunderer kevesebbet sebez)
    • Powder Keg (E)
      • Új: A kritikus támadásokból 125%-os hatékonyságban részesül a képesség
      • Maximális hordók száma 3-ról 3/3/4/4/5-re növekedett
      • Újratöltési ideje a hordóknak 18/16/14/12/10 másodpercről 18/17/14/15/14 másodpercre változott
  • Lucian
    • Alap AD 64-ről 62-re csökkent
    • Lightslinger (passzív): Új - Ha egy szövetséges felerősíti Luciant (Vigilance), akkor a következő 2-4 alaptámadása bónusz 14 (+10% összes AD) mágikus sebzést okoz
    • Ardent Blaze (W)
      • Manaköltség 70 manáról 60 manára csökkent
      • Új: Ha a megjelölt célpontot megsebzi Lucian szövetségese, akkor Lucian kap 60 mozgási sebességet, valamint aktiválódik a Vigilance, így a passzív bónusz sebzés
    • The Culling (R)
      • Lövedékenkénti sebzés 20/40/60 (+25% AD)(+10% AP-ról) 15/30/45 (+25% AD)(+15% AP-ra) változott
      • Lövedékek száma 22/28/34-ről 22 (+25% kritikus esélyre) változott

11.17-es LoL frissítés rúna- és tárgyváltoztatásai

  • Divine Sunderer (nerf): AD 40-ről 35-re csökkent
  • Serpent's Fang (nerf): Lethality 18-ról 12-re csökkent
  • Wit's End (nerf): On-hit mágikus sebzés 15-80-ról 15-re változott (1-8-as szinten), valamint 25-80-ra (9-18-as szinten)
  • Hullbreaker (buff): HP 300-ról 400-ra növekedett
  • Youmuu's Ghostblade (buff)
    • 60 AD 55 AD-ra csökkent
    • Új: 15 képességgyorsítást ad
    • Dirk + Pickaxe + 1025 arany helyett Caulfield's Hammer + Dirk + 700 aranyból rakható össze (100 arannyal olcsóbb összességében)
  • Fleet Footwork (buff)
    • Távolsági hősök a minionokból 20% helyett 10% hatékonysággal gyógyulhatnak, közelharci hősök 100% helyett 20% hatékonysággal gyógyulhatnak
    • Gyógyítás 3-60 (+30% bónusz AD, +20% AP-ról) 10-100 (+40% bónusz AD, +30% AP-ra) növekedett

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)

Kövess Minket!



Szerinted Amumu játszható lesz így a profi metában?