Hibajavítások mellett újdonságok is kerültek az ikonikus játékba.
2004-ben, 17 éve (!) jelent meg a Valve ikonikus játéka, a Half Life 2. Ennyi idő után is sokan veszik elő szívesen akár először, akár sokadik újrajátszás alkalmával, és bár a rajongók a mai napig szívesen készítenek hozzá modokat, új tartalmat, a Valve inkább csak apróbb frissítéseket osztott csak meg az utóbbi időben.
Ez utóbbi azonban szintén változott, ugyanis (igaz a béta branchen) egy komoly kaliberű frissítés jelent meg. Ezt a Valve nem jelentette be sehol, létezését egy YouTuber, Tyler McVicker fedezte fel. A frissítés számtalan hiba javítását hozta magával - több közülük már évek óta bosszantotta a játékosokat. Újdonság viszont ezek mellett, hogy a field of view (FOV, látótér) értékét 90 helyett már 110-ig tudjuk megnövelni, valamint az ultraszélesvásznú monitorok felbontását is támogatja a játék.
A legnagyobb, talán kevésbé látványos extra viszont az, hogy a játék támogatja már a Vulkan renderelő API-t, ami viszont a Linux-alapú operációs rendszereken mutat jobban. Ez akkor válik érdekesebbé, ha belegondolunk, hogy a SteamOS is Linux-alapú rendszer, a Valve saját kézikonzolja, a Steam Deck pedig SteamOS-t használ, így ez azt is előrevetítheti, hogy akár ezen a platformon is játszhatunk a játékkal.
Így néz ki a játék 110-es FOV-értékkel, 3440x1440 felbontáson (A képet a Valve készítette)
A Valve másik játéka, a Portal 2 már februárban megkapta a Vulkan-támogatottságot. A kompatibilitás a Steam Deck bejelentése óta fennálló kérdés, a cég már el is kezdte katalogizálni a teljes áruházat, mely játékokat tudja futtatni a konzol és melyeket nem.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!