Slitterhead – Újabb részletek derültek ki a groteszk horrorjátékról

Slitterhead – Újabb részletek derültek ki a groteszk horrorjátékról

Friss érdekességeket árult el a készülő projektről a Silent Hill alkotója, Tojama Keiicsiró.

Bár a Slitterhead első, az idei The Game Awardson bemutatott előzetese nem mutatott szinte semmi játékmenetet, a rajongóknak mégis adott egy kis ízelítőt abból, hogy mire számíthatnak a készülő horrorjátéktól. Például arra, hogy az emberek szörnyű pókszerű lényekké alakulnak át benne, akik mindent elpusztítanak, ami (vagy aki) az útjukba kerül. Ízig-vérig túlélőhorror helyett azonban lesz lehetőségünk fegyverekkel is visszavágni nekik, a játékon dolgozó Tojama Keiicsiró pedig örömmel osztott meg további részleteket arról, hogy mire számíthatunk még a Slitterhead kapcsán. Elmondta például, hogy a Slitterhead egy akció-orientáltabb, TPS játék lesz, amibe új, más játékokban eddig nem látott mechanikák kerülnek, ezzel fokozva az egyedi élményt. Tojama tisztázta, hogy a settingként szolgáló város egy kitalált hely, amelyet az 1980-as és 90-es évek Hongkongja ihletett. 

A titokzatos lények Yakushi néven futnak, és a klasszikus testhorrorokból merítettek hozzájuk inspirációt. Utalt rá, hogy a játékmenet egy része abból áll majd, hogy megtaláljuk a módját, hogy ezek a lények felfedjék valós önmagukat, azaz levessék emberi álcájukat. Tojama megjegyezte azt is, hogy 2022 végéig ne nagyon várjunk semmi kézzelfoghatót a játékból, és még az sem dőlt el, hogy milyen platformokra jelenik meg. Azt ígérte azonban, hogy az idő előrehaladtával folyamatosan tájékoztatja a rajongókat a Slitterhead fejlesztéséről.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések