A hétvége legnagyobb meglepetését alighanem az előző héten még gyengélkedő WnP szállította.
Lezajlott a K&H MNEB Rainbow Six: Siege negyedik szezonjának harmadik és negyedik fordulója, lássuk hát hogyan alakult át a mezőny egy őrült hétvégét követően.
A pénteki harmadik játéknapon érvényesült a papírforma, az első héten az egyik legjobban kezdő, selejtezőből bejutó együttes a Békéscsabai E-sport Egyesület mindkét félidőt magabiztosan hozta és a Tensei ellen gyakorlatilag gond nélkül szereztek újabb 3 pontot. A negyedik szezon legnagyobb szenzációját a WnP szállította, hiszen nekik eddig csak az egyik sereghajtó ellen sikerült hosszabbításos győzelmet szerezniük, most viszont a WiLD-ot intézték el, de nagyon durván. Chalet volt a helyszín, de a vadaknak sem a támadó, sem a védő oldalon nem ment. A WnP-nek annál jobban, mindössze egyetlen kört engedtek ellenfelüknek és kiütéses sikert arattak az ország legerősebb e-sport együttese ellen. Az egyoldalú összecsapásokat követően jöttek a nagyon kiélezett párosítások. A Nice Gaming 2:3-as hátrányból tudott először fordítani, de a 4:3 után sem sikerült elhúzniuk, sőt a Toxic Babes is képes volt ugyanerre, ráadásul a győzelem kapujába is kerültek 6:4-nél. Az N6 támadási viszont ezután szinte megállíthatatlanok voltak, előbb az egyenlítés jött össze nekik, majd a hosszabbításban megint fordítaniuk kellett, de ezt is meg tudták ugrani, így 2 ponttal gazdagodtak. Az Illés Akadémia Spirit már egy fokkal előnyösebb helyzet tudott elbukni. A védő oldalt megnyerték 4:2-re, majd 6:2-re elléptek, de befejezni mégsem tudták. Zsinórban 4 kört hozott a KmK, majd utána ismét az IAS szerzett a hosszabbításban vezetést, de ez is csak 1 pontot ért nekik, mert a KmK két kiélezett körben is bizonyította, hogy nem szabad még őket sem leírniuk.
A harmadik forduló eredményei:
A negyedik játéknapon aztán a WiLD javíthatótt, de Chalet most sem ízlett nekik annyira, azonban összeszedték magukat és az egy nappal korábban hősies győzelmet arató Nice Gaminget verték meg. Végig sikerült magukhoz ragadniuk az előnyt a vadaknak és az első félidő megnyerése után a támadóként sem engedték ki a kezükből a vezetést és hozták a 3 pontot. A KmK eközben olyan, mintha a nézőket is szórakoztatná, ugyanis a negyedik összecsapásuk is hosszabbításig fajult. Mintha kezdeni összeállni a Rep, Strike, Rxckstar, Lino és rEEExiStEN ötös. Ennek a meccsnek viszont az volt a pikantériája, hogy 6:4-es előnyről mentek hosszabbításra. Olyannyira volt necces a szituáció, hogy a Tensei felpörgött és át is vették a vezetést 7:6-ra, de a KmK ötösének eszén nem tudtak túljárni. Hiába volt egy plant próbálkozásuk is, de ezt hatástalanították a KmK-sok, majd egy nagy tűzharc végén emberelőnyben maradtak és a 2v1-et megnyerve ismét 2 pontot szereztek. Az eddigi éllovasok rangadóját utána az Illés Akadémia Spirit hozta, igazából gond nélkül, támadó oldalon már eleve megnyerték 4:1-re és bár védőként több kört is elbuktak, de a kidolgozott előnyük elegendőnek bizonyult a végéig. A nap végére a megtáltosodó WnP intézte el óriási fölénnyel a Toxic Babes alakulatát, akik csak egyetlen kört tudtak megnyerni, a többiben letarolták őket.
A negyedik forduló eredményei:
WiLD MultiGaming 7:5 Nice Gaming
Tensei Esports Club 7:8 KMK
Illés Akadémia Spirit 7:4 Békéscsabai E-Sport Egyesület
Toxic Babes 1:7 WnP Esport
A pontozást illetően szintén változott az elmúlt évekhez képest a rendszer, döntetlen ugyanis már nincs, a rendes játékidőben szerzett győzelem 3, a hosszabbítás utáni 2-t, míg a hosszabbításbeli vereség 1 pontot ér. Két forduló után egyébként már nincs százszázalékos együttes és a WnP meglepő szerelése egészen a második helyig repítette a csapatot, így jelentősen átalakult az egy héttel ezelőttihez képest a tabella.
A tabella négy fordulót követően:
A K&H-MNEB kiemelt támogatója a Digitális Jólét Program és az MI Kihívás.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!