Roppant gyenge első negyedévet zárt az Activision Blizzard

Roppant gyenge első negyedévet zárt az Activision Blizzard

Mind a Call of Duty, mind a Warcraft világa is megsínylette a közelmúltat.

Közzétette az Activision Blizzard a 2022 első negyedévi eredményeit összegyűjtő jelentését. Ebben a kiadó külön kitért a játékosok létszámára, amely összességében annyira jó képet nem fest.

Ugyan a Call of Duty: Modern Warfare 2 és a Warzone 2 kapcsán optimista a cég, a játéksorozat így is 50 millió játékost veszített el egy év alatt. A sorozatból egyedül a Call of Duty: Mobile tudta megtartani közösségét, nagyjából ugyanazt tudta produkálni a telefonos játék, mint a 2021-es első negyedévben. A Warcraft kapcsán is bíznak benne, hogy a közeljövőben megjelenő, új mobilos játék is sok érdeklődőt tud bevonzani.

Üzleti szempontból sem javultak a cég mutatói. Az Activision Blizzard King bevételei a tavalyi első negyedévhez képest jelentősen csökkentek: 1,77 milliárd dollárt könyveltek el erre a negyedévre (2021 Q1-ben ez 2,28 milliárd volt), a nettó profit pedig 395 millió dollár. Mélyebben ásva a számokba: az Activision bevételei közel a felére zuhant, 453 millió dollárra, míg a Blizzardé 43%-ot csökkenve 274 millió dollárt mutatnak. A Blizzardnál is abban bíznak, hogy a Diablo Immortal megjelenése segít kozmetikázni a számokon.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.