Roppant gyenge első negyedévet zárt az Activision Blizzard

Roppant gyenge első negyedévet zárt az Activision Blizzard

Mind a Call of Duty, mind a Warcraft világa is megsínylette a közelmúltat.

Közzétette az Activision Blizzard a 2022 első negyedévi eredményeit összegyűjtő jelentését. Ebben a kiadó külön kitért a játékosok létszámára, amely összességében annyira jó képet nem fest.

Ugyan a Call of Duty: Modern Warfare 2 és a Warzone 2 kapcsán optimista a cég, a játéksorozat így is 50 millió játékost veszített el egy év alatt. A sorozatból egyedül a Call of Duty: Mobile tudta megtartani közösségét, nagyjából ugyanazt tudta produkálni a telefonos játék, mint a 2021-es első negyedévben. A Warcraft kapcsán is bíznak benne, hogy a közeljövőben megjelenő, új mobilos játék is sok érdeklődőt tud bevonzani.

Üzleti szempontból sem javultak a cég mutatói. Az Activision Blizzard King bevételei a tavalyi első negyedévhez képest jelentősen csökkentek: 1,77 milliárd dollárt könyveltek el erre a negyedévre (2021 Q1-ben ez 2,28 milliárd volt), a nettó profit pedig 395 millió dollár. Mélyebben ásva a számokba: az Activision bevételei közel a felére zuhant, 453 millió dollárra, míg a Blizzardé 43%-ot csökkenve 274 millió dollárt mutatnak. A Blizzardnál is abban bíznak, hogy a Diablo Immortal megjelenése segít kozmetikázni a számokon.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Üzlet - GPS-nyomkövetővel a család biztonságáért (x)

Mobiltelefonok, tabletek, okosórák - egyre több olyan eszköz jelenik meg, amely a számítástechnikát apró, mobil formában teszi elérhetővé, hogy aztán megkönnyítse és biztonságosabbá tegye a mindennapi életünket.

Üzlet - Mitől lesz egyedi ízvilágú a kávé?

Sportolóként te is iszol kávét? Tudtad, hogy a számtalan kávécserje közül mindössze kettőből készítenek kávét? Az arabicából és a robustából. A kávécserje típusa, a feldolgozás, illetve a pörkölés adja a kávészemek egyedi aromáját.