Nem az alábbi részektől marad emlékezetes az adott játéksorozat.
Valljuk be, tökéletes vagy ahhoz közeli állapotú videójátékot készíteni egyáltalán nem egyszerű, ez pedig egy teljes sorozatra még inkább igaz. A történelemben azonban több olyan játékfejlesztő is bizonyította, hogy bár nehéz feladat, de mégse lehetetlen egy olyan videójátékot piacra dobni, mely aztán a folytatásokkal együtt rengeteg játékos szívébe lopta be magát. Ezt követően törvényszerű lenne, hogy a fejlesztők pár év után a saját maguk által magasra tett lécet nem bírják megugorni, erre pedig szintén láthattunk pár példát a múltban.
Cikkünkben 5 ilyen játékot gyűjtöttünk is össze, ahol maga a sorozat népszerű volt, de a felsorolt rész jobb esetben is nem segített hozzá ennek növelésében.
Mortal Kombat: Special Forces
Második hasonló toplistánkra kerül fel a Mortal Kombat ezen spin-off epizódja, egy januári cikkünkben már említést tettünk róla, mint a legrosszabb spin-off játékok egyike. A sorozat első része 1992-ben jelent meg, legutóbb pedig a Mortal Kombat 11-et dobták piacra a fejlesztők 2019 áprilisában. Kevesek emlékezetében él azonban a Special Forces, nem is véletlenül, a játék ugyanis minőségében bőven elmaradt a sorozat többi tagjától: a játék szinkronja komoly kívánnivalót hagyott maga után, ezen kívül a verekedés sem épp úgy néz ki, ahogy kellene.
Halo: Spartan Assault
A kezdetekben még csak PC-re is bejelentett Spartan Assault végül a már rég lelőtt Windows Phone-ra is megjelent, összességében azonban még a Halo-univerzumhoz sem volt köze, hiába játszódott a Halo 3 és 4 eseményei között. A játékra még az is rányomta a bélyegét, hogy nem kevés mikrotranzakcióval is látták el, a játékmenet pedig 1-2 óra után már közel sem tudta annyira megfogni a játékost, mint bármely elődje, vagy utódja.
Command & Conquer 4: Tiberian Twillight
Eddig a részig az egyik legjobb példa volt a Command & Conquer-sorozat arra, hogy milyen is egy igazán jó RTS-játék. Abban a rendkívül gyors játékmenetben, amit kínált, kellett bányászni a nyersanyagokat, építkezni, valamint legyőzni az ellenfeleket is. A Tiberian Twillight ellenben egy teljesen más játék lett végül ehhez képest, az új irányvonalak pedig végül nem is jöttek be. Többek között az élőszereplős átvezetők sem nyerték el mindenki tetszését, de az elődökből megismert bázisépítést is teljes egészében kivették. Ezen rész miatt a mai napig nem állt még helyre a sorozat népszerűsége.
Street Fighter: The Movie
A játék alapján készült film alapján készült játék – röviden így lehetne ezt a címet összefoglalni, ami még érdekesnek is tűnhet, egészen a legelső elindításáig. A játékban ugyanis megpróbálták a klasszikus, a többi játékban már megismert harcot összekombinálni a filmben látott jelenetekkel, az összkép azonban finoman szólva sem sikerült kifogástalanra. Maga a harc sem volt a legjobb, nem mindig érzékelte megfelelően például ha meg tudtál ütni valakit, a zene is hosszútávon idegesítő tudott lenni, így összességében talán nem csoda, hogy a Street Fighter-sorozat kedvelői nem is igazán ismerik ezt a részt.
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition
1997-ben jelent meg a Grand Theft Auto-sorozat legelső része, a ma pedig GTA-trilógiaként is ismert GTA III, Vice City és San Andreas pedig nemcsak a sorozatban számított nagy mérföldkőnek, de számtalan rajongó emlékszik vissza még a mai napig is szívesen ezen címekre. A GTA III megjelenésének 20. évfordulója alkalmából jelentette be a Rockstar a trilógia remaster változatát, amelyet nagy reményekkel is várt mindenki, azonban már az első indítást követően elárasztották az internetet a csalódott visszajelzések. Megmagyarázhatatlan bugok tömkelege, furcsa grafika – amiről egyesek még azt is állították, hogy néhány rajongói mod szebb eredményt varázsolt a kijelzőre. A GTA: TT - TDE egy jó példa arra, hogyan ne dobd piacra egy klasszikus játék felújított változatát.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!