Dan Houser, a Red Dead Redemption 2 írója elárulta, hogy eredetileg olyan bevezetést készítettek a játékhoz, amivel egy életre megutáltuk volna Arthur Morgant.
Kevés olyan színvonalas játék született eddig, mint a Red Dead Redemption 2. Sokan azért dícsérték a Rockstar Gamest annak idején, hogy milyen szépen megtöltötték élettel a programot, míg másokat Arthur Morgan és a van der Linde banda sztorija nyűgözött le. Ez utóbbi azonban majdnem elúszott azon, hogy Dan Houser és csapata a mostanra klasszikussá vált nyitány helyett egy sokkal brutálisabb bevezetést szántak a Red Dead Redemption előzménytörténetéhez.
Houser, aki a Rockstar Games társalapítójaként nemrég Lex Fridman vendége volt, rengeteg új információt osztott meg a munkájával kapcsolatban: az Agent elkaszálása, egy középkori, mitológikus játék, a GTA franchise Amerika-mániája és még a Red Dead Redemption 2 fejlesztésének nehézségei is terítékre kerültek amellett, hogy egy potenciális harmadik részt is belengetett a mester, aki pár éve távozott a stúdiótól. Az elképesztő, három órás infóáradatban könnyű volt elveszni, így sokáig fel sem tűnt, hogy az RDR2-vel kapcsolatban egy egészen borzalmas sztorit is elmesélt a veterán rockstaros.
„A Red Dead Redemption [2] elején volt egy olyan rész, amiben [Arthurnak] volt egy csecsemője, aki éppencsak meghalt. Ezt kivágtuk, ez volt a helyes döntés, túl kemény lett volna nem egy szempontból. [Arthur] nem lett volna túl együttérző az alkalmi partnerével, akitől a gyereke született. Ez pedig annyira, annyira utálatossá tette volna őt a játék elején, bár szerintem ezzel izgalmas lett volna játszani, érdekesebbé tette volna a felemelkedését. Így is kemény és csúnya maradt valamennyire, de kedvelhetőbb lett már az elejétől fogva. Kereskedelmileg ez volt a jó döntés. Jobb így.”
Borítókép: Rockstar Games