Minderről a játék megjelenésének 10. évfordulóján beszélt a Diablo Immortal egyik rendezője.
2012. május 15-én, azaz 10 éve jelent meg a Blizzard népszerű akció-szerepjátéka, a Diablo 3, a jeles évforduló alkalmából osztott meg érdekességeket a játék egyik tervezője, Wyatt Cheng a PvP-móddal kapcsolatban.
Cheng elmondta egy rajongói kérdésre, hogy a fejlesztőgárda többféle játékmódot tesztelt a fejlesztés során. Az egyik nagyon hasonlított volna a League of Legends-re: három útvonal mentén haladva kellett volna tornyokat ledönteni. Ezen kívül felmerült viszont ötletként egy aréna-alapú pálya is négy oszloppal; egy olyan mód, ahol egy főellenséget irányító játékot négy másik ellen küzd; illetve egy másik, ahol különböző bounty-kat kellett volna teljesíteni.
A játék később kapott is PvP-módot (ez lett a Brawling), eredetileg nem volt ez tervben. Cheng ezt azzal magyarázta, hogy ez azért is volt így, mert nem volt prioritás a fejlesztőknél, illetve nehezen találták eleinte összeegyeztethetőnek.
„Ha már így nagy vonalakban beszélünk: az összes belsős PvP-tesztünk a sablonkarakterekkel szórakoztató volt, egészen addig, amíg a rendes karaktert nem hoztad be. A képességek, rúnák és a később hozzáadott legendary tárgyakkal nem volt egyszerű feladat összeegyeztetni, hogy ezekkel nemcsak szórakoztató legyen játszani, de ezek ellen is." - mondta Cheng.
Ha kíváncsi vagy Cheng többi válaszára, amelyet a rajongóknak adott, úgy a Diablo Reddit-oldalán angol nyelven elolvashatod ezeket is.
Ezt olvastad már?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!